Parteneriat intre PayU si VTEX pentru implementarea achizitiei online cu cardul, printr-un singur click, la retailerii din Romania

20 decembrie 2018

VTEX, furnizor global de soluții ecommerce în cloud pentru companii mari, și una dintre cele mai importante platforme ecommerce din lume, intră în parteneriat cu PayU, liderul pieței de plăți online din România, pentru furnizarea unei soluții de ecommerce preintegrată cu tehnologia care permite achiziții online, cu cardul, printr-un singur click.

Cele două companii au dezvoltat împreună o soluție tehnologică (API) ce le permite utilizatorilor să facă achiziții online printr-un singur click, informațiile de plată necesare fiind introduse o singură dată în platformă, operațiune ce nu va mai fi necesară la plata comenzilor viitoare.

„Noua soluție este parte integrantă a SmartCheckout™, tehnologie VTEX patentată de plată online fără parolă, cu un sistem de checkout rapid și transparent care generează din start o creștere de peste 20% a ratei de conversie pentru magazinele care implementează platforma VTEX. Soluția de plată printr-un singur click îmbunătățește experiența de shopping a utilizatorilor și, în același timp, contribuie la creșterea suplimentară a ratei de conversie.”, potrivit comunicatului.

Implementarea acestei tehnologii este posibilă prin respectarea de către VTEX și PayU a cerințelor impuse de standardul de securitate PCI-DSS (Payment Card Industry Data Security Standard), cel mai înalt standard de securitate în domeniul plăților online. PCI-DSS presupune asigurarea securității datelor de card atunci când sunt stocate, procesate și transmise astfel de date. Respectarea acestui standard de securitate ia în calcul atât infrastructura IT, cât și criptarea informației şi testarea continuă a tuturor componentelor implicate în procesarea online, pentru detectarea vulnerabilităților de securitate.

„La nivelul pieței de ecommerce, rata de conversie din România este de aproximativ 1%, iar rata medie de abandon a coșului de cumpărături este de 75%. Parteneriatul dintre VTEX și PayU contribuie la dezvoltarea industriei de comerț electronic din România, prin îmbunătățirea ratei de conversie a magazinelor online care implementează platforma VTEX, lucru ce duce, în final, la creșterea satisfacției clienților și a încrederii lor în procesul de achiziție online”, spune Ionuț Farcaș, Country Manager VTEX pentru România.

,,Întotdeauna căutăm oportunități de a susține creșterea comercianților din portofoliul nostru, iar parteneriatul cu VTEX vine să ilustreze perfect acest lucru. Împreună ne dorim să le oferim cumpărătorilor online cele mai bune servicii, pentru că este simplu, sigur și rapid să plătești cu un singur click. Drept dovadă, anul acesta, în prima parte a zilei de Black Friday, 7 din 10 cumpărători și-au salvat datele cardului pentru a plăti instant produsele preferate”, declară Marius Costin, Country Manager PayU România.

„Noua soluție dezvoltată de cele două companii stimulează achizițiile direct de pe telefonul mobil, utilizatorii nemaifiind nevoiți să introducă datele de card, cele personale sau de livrare la fiecare achiziție.”, se mai arata in comunicat.

„Companiile care utilizează platforma VTEX înregistrează o creștere medie de 54% a ratei de conversie și un nivel semnificativ redus de abandon al coșului de cumpărături. Platforma VTEX rulează în peste 3.000 de magazine online, din peste 25 de țări, și este utilizată cu încredere de retaileri și branduri de top, precum: Sony, Walmart, McDonalds, Whirlpool, Coca-Cola, Lancôme, Pandora, Avon și LEGO. În 2017 și 2018, VTEX a fost inclus în clasamentul Gartner Magic Quadrant pentru comerț digital.”, precizeaza VTEX.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Gabriela Nistor – director general adjunct BT

Tendinţele pe care le-am remarcat înainte de începerea pandemiei s-au accelerat pe perioada stării de urgenţă. Am văzut acest lucru ca o oportunitate, un tipping point pentru bancă. Post-pandemie nu avem cum sa ne întoarcem la comportamentul financiar pe care îl aveam până în februarie a.c. Relaţia românilor cu online-ul s-a schimbat. In plus, cardul fizic se va dematerializa. Vom asista la o scădere a cererii pentru cardurile fizice, respectiv la o creştere a preferinţei pentru componenta digitală a acestora.”

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale in 2020?