Parteneriat intre Motorola si platforma globala de ecommerce VTEX

1 iulie 2019

Motorola a decis să colaboreze cu compania VTEX, care utilizează platforma AWS (Amazon Web Services), pentru a oferi o infrastructură cloud computing scalabilă impreuna cu o platformă software care îndeplinește viziunea digitală a companiei.

Motorola anunță că va încorpora platforma unificată de eCommerce VTEX, pentru a accelera transformarea digitală a companiei, consolidându-și, astfel, și relația cu consumatorii. Strategia globală a Motorola vizează, în mod direct, investiții semnificative în mai multe țări europene.

VTEX este recunoscută la nivel global „pentru platforma de comerț unificată pe care o implementează, care agregă un CSM puternic, oferă check-out fără parolă și un sistem nativ de gestionare a comenzilor.”, potrivit comunicatului.

Alex Soncini, general manager al regiunii nord-americane la VTEX, declară: „Soluția noastră de comerț electronic unificată combinată cu VTEX IO – mediul de dezvoltare fără server al VTEX – va permite companiei Motorola să livreze proiecte complexe în 2 până la 3 luni. Orice își vor dori să realizeze va putea fi făcut acum mai repede și cu mai multă ușurință.”

VTEX se caracterizeaza drept „singura platformă multi-tenant True Cloud Commerce™ pentru piața de ecommerce, bazată pe o infrastructură cloud flexibilă, care generează rate de conversie mai mari, TCO scăzut și ajută la creșterea loialității clienților față de retaileri.”

Compania spune ca VTEX SmartCheckout™ este o tehnologie patentată de plată online fără parolă, sigură și intuitivă, care oferă o soluție superioară și fără cusur pentru comerțul digital, o soluție unică complet adaptabilă, unificată și care ține pasul cu așteptările în continuă schimbare ale clienților.”

Potriviti statisticilor VTEX, companiile care utilizează platforma VTEX înregistrează o creștere medie de 54% a ratei de conversie și un nivel semnificativ redus de abandon al coșului de cumpărături.

In prezent, platforma VTEX  rulează în peste 3.000 de magazine online, din peste 25 de țări, și este utilizată de retaileri și  branduri de top, precum: Sony, Walmart, McDonalds, Whirlpool, Coca-Cola, Lancôme, Pandora, Avon și LEGO. 

În 2017 și 2018, VTEX a fost inclus în clasamentul Gartner Magic Quadrant pentru comerț digital.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Nic Marius Balaceanu – Founder & CEO Lendrise

„For more than a week now, ScoreRise enrolls daily hundreds of users through an innovative facial recognition interface. Enrollment takes less than a minute and it does not require presence of a human operator or video recording. And, of course, it stays fully GDPR compliant with help from Reff & Associates and Deloitte Romania.”

Sondaj
Romania este ultima tara membra UE care nu a transpus in legislatia romaneasca Directiva europeana revizuita a serviciilor de plata (PSD2). Cand credeti ca se va intampla totusi acest lucru?
48 votes · 48 answers
Voteaza
NoCash