Parteneriat intre Motorola si platforma globala de ecommerce VTEX

1 iulie 2019

Motorola a decis să colaboreze cu compania VTEX, care utilizează platforma AWS (Amazon Web Services), pentru a oferi o infrastructură cloud computing scalabilă impreuna cu o platformă software care îndeplinește viziunea digitală a companiei.

Motorola anunță că va încorpora platforma unificată de eCommerce VTEX, pentru a accelera transformarea digitală a companiei, consolidându-și, astfel, și relația cu consumatorii. Strategia globală a Motorola vizează, în mod direct, investiții semnificative în mai multe țări europene.

VTEX este recunoscută la nivel global „pentru platforma de comerț unificată pe care o implementează, care agregă un CSM puternic, oferă check-out fără parolă și un sistem nativ de gestionare a comenzilor.”, potrivit comunicatului.

Alex Soncini, general manager al regiunii nord-americane la VTEX, declară: „Soluția noastră de comerț electronic unificată combinată cu VTEX IO – mediul de dezvoltare fără server al VTEX – va permite companiei Motorola să livreze proiecte complexe în 2 până la 3 luni. Orice își vor dori să realizeze va putea fi făcut acum mai repede și cu mai multă ușurință.”

VTEX se caracterizeaza drept „singura platformă multi-tenant True Cloud Commerce™ pentru piața de ecommerce, bazată pe o infrastructură cloud flexibilă, care generează rate de conversie mai mari, TCO scăzut și ajută la creșterea loialității clienților față de retaileri.”

Compania spune ca VTEX SmartCheckout™ este o tehnologie patentată de plată online fără parolă, sigură și intuitivă, care oferă o soluție superioară și fără cusur pentru comerțul digital, o soluție unică complet adaptabilă, unificată și care ține pasul cu așteptările în continuă schimbare ale clienților.”

Potriviti statisticilor VTEX, companiile care utilizează platforma VTEX înregistrează o creștere medie de 54% a ratei de conversie și un nivel semnificativ redus de abandon al coșului de cumpărături.

In prezent, platforma VTEX  rulează în peste 3.000 de magazine online, din peste 25 de țări, și este utilizată de retaileri și  branduri de top, precum: Sony, Walmart, McDonalds, Whirlpool, Coca-Cola, Lancôme, Pandora, Avon și LEGO. 

În 2017 și 2018, VTEX a fost inclus în clasamentul Gartner Magic Quadrant pentru comerț digital.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Adrian Vasilescu – consilier de strategie al guvernatorului BNR

„O singură provizie am făcut, de card, pentru că nu mai umblu cu banii în buzunar. Banii sunt cei mai periculoși când este vorba de răspândirea unei molimi. Am renunțat la cash. În rest, este o prostie să faci provizii. Dacă vine o molimă și nici nu știi când va ajunge, dacă ar fi să se întindă, pe cât timp să poți să faci provizii? Faci provizii pe trei săptămâni, pe patru săptămâni și mai departe?”, a spus consultantul.

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale in 2020?