[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

Parteneriat intre KeysFin si Druid pentru automatizarea proceselor de analiza a riscurilor comerciale sau de creditare, prin intermediul „chatbot-ilor”

3 iulie 2020

DRUID, companie specializată în dezvoltarea de asistenţi virtuali inteligenţi (chatboţi) pentru organizaţii de tip Enterprise, anunţă semnarea unui parteneriat tehnologic cu KeysFin, unul dintre cei mai importanţi furnizori de soluţii de credit risc management şi informatii de afaceri din România. Prin acest parteneriat, companiile vor putea automatiza procese complexe de analiză a riscurilor comerciale sau de creditare într-un mod conversaţional, direct prin intermediul chatboţilor DRUID.

Prin integrarea cu serviciile KeysFin, DRUID pune la dispoziţia companilor un instrument digital modern, prin care analizele de risc comercial sau de creditare pot fi rezolvate direct prin intermediul chatboţilor, în cadrul unor procese mai largi de automatizare.


Astfel, „o companie îşi poate înarma angajaţii în doar câteva zile cu o tehnologie prin care pot fi digitalizate etape cheie din cadrul proceselor de vânzare, cum ar fi încadrarea oportunităţilor în clase de risc comercial, validarea accesului la servicii de creditare, înrolare de noi clienţi,” potrivit comunicatului. Analizele de risc pot fi accesate într-un mod conversaţional, prin orice canal digital de comunicare, iar datele extrase pot fi salvate în sistemele interne pentru a fi ulterior folosite de către angajaţi.

În cazul în care un potenţial client doreşte un credit sau un contract comercial, chatbotul solicită câteva date relevante, cum ar fi codul unic de înregistrare fiscală.

„Prin integrarea cu serviciile KeysFin, chatbotul activează extragerea de informaţii despre starea companiei, situaţia financiară, datorii la bugetul de stat, incidente de plată, insolvenţe sau procese legale, dar şi analize complexe de scoring sau rating.  Potenţialul client va fi încadrat automat în clasa aferentă de risc comercial,” mai precizeaza compania.

Toate informaţiile colectate pot fi salvate ulterior aplicaţiile interne, astfel încat angajaţii implicaţi în analizele de risc sau în procesul de vânzare să aibă la dispoziţie toate datele relevante, înainte de a iniţia semnarea contractelor.

„KeysFin reprezintă un pas important în strategia de poziţionare Druid ca hub conversaţional pre-echipat cu instrumente necesare automatizării unor procese specifice, care pot degreva angajaţii de timp valoros. Expertiza unică pe care KeysFin a acumulat-o în zona soluţiilor de preventie a fraudei în business şi gestiune a riscului comercial, împreună cu tehnologia DRUID, formează o propunere unică de valoare în special pentru bănci sau companii de leasing, pentru care analizele de risc joacă un rol major” declară Daniel Bălăceanu, Product Management Director DRUID.

„Accesul la servicii direct online a crescut şi a accelerat nevoia companiilor de a automatiza validarea cât mai rapidă a unui potenţial client. Suntem mândri să fim alături într-un parteneriat unic de acest tip, prin care solutiile de gestionare a riscului comercial Keysfin sunt integrate în chatboţii DRUID.” declară Roxana Popescu, Managing Director KeysFin.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?