Inovatie in domeniul serviciilor de parcare pe strada

3 octombrie 2013

Parcometrele inteligente devin cel mai nou canal de shopping digital. Din aceasta luna, cei care platesc parcarea cu un card MasterCard, in reteaua de parcometre Parkeon, vor primi – odata cu chitanta de plata – oferte si cupoane de reduceri la comerciantii situati in apropierea locului de parcare.

Parcometrele se transforma astfel dintr-un simplu instrument de procesare a platilor intr-un terminal interactiv, pentru numeroase servicii ale comerciantilor locali, care tin pasul cu dezvoltarea mediului digital in marile orase.

Aceasta platforma de cupoane, dezvoltata de MasterCard, va permite transmiterea ofertelor comerciantilor din apropiere direct catre cumparatori, in timp ce acestia platesc parcarea.

Urmareste materialul video si afla cum.

Spre deosebire de alte programe de loialitate, sistemul, lansat in premiera, nu presupune un sistem de inregistrare complex sau instalarea unor aplicatii pentru smartphone. Astfel, aceasta experienta este rapida, simpla si accesibila tuturor.

Serviciul este posibil in urma semnarii unui parteneriat global intre MasterCard si Parkeon, liderul mondial in furnizarea de servicii de parcare.

Hany Fam, Presedinte, Global Strategic Alliances la MasterCard a declarat: „Alaturi de infrastructura globala Parkeon, putem sa incepem experienta de retail chiar din momentul in care coboram din masina. La MasterCard, avem ocazia sa reinventam modul in care oamenii interactioneaza cu retailerii, oferind solutii, atat pentru comercianti, cat si pentru cumparatori.”

Stéphane Roques, Director Parking Business la Parkeon a spus: „Parcometrele evolueaza de la tranzactii de valoare mica, axate pe numerar, la o industrie capabila sa aduca beneficii comerciale majore companiilor si sa ofere recompense consumatorilor. Un parteneriat de asemenea amploare reprezinta cea mai recenta inovatie in domeniul serviciilor de parcare pe strada, care, pe langa faptul ca raspunde asteptarilor clientilor, are un impact pozitiv si asupra companiilor din cele 3.000 de orase din toata lumea in care ne desfasuram activitatea.”

Proiectul pilot al programului va fi lansat in New York pe 7 octombrie iar de la inceputul anului viitor el va fi extins in SUA si in mai multe tari din Europa, probabil si in Romania unde Parkeon este prezent.

Acest parteneriat global vine pe fondul unei alte colaborari de succes intre cele doua companii, care incurajeaza clientii sa faca trecerea de la numerar, catre platile contactless. Initiativele pe acest segment au determinat o crestere de 27% in utilizarea terminalelor de plata electronica Parkeon in 50 de tari, in decursul anului trecut.

# # #

Despre Parkeon
Parkeon este un jucator cheie pe segmentul de mobilitate urbana. Printr-o oferta ce combina solutii de management al parcarilor si de ticketing pentru transportul public, compania Parkeon este prezenta in 55 de tari si isi continua expansiunea pe pietele emergente din Europa de Est, Asia si America Latina. Capacitatea companiei de a inova este demonstrata in fiecare zi. Sistemele si echipamentele furnizate de Parkeon faciliteaza mobilitatea in peste 3.000 de orase. Parkeon are peste 1.000 de angajati in toata lumea, iar in 2012 a obtinut venituri de 168 de milioane de euro.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Jan Schildbach – Analyst Deutsche Bank


„Though Libra has met with fierce resistance from central banks and supervisory authorities and might never see the light of day, in many other cases tech firms (both start-ups and established big players) have successfully captured bits and pieces of universal banks’ traditional value chain. This trend may only intensify in the coming years. In this environment, European banks remain squeezed.”

Sondaj
In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale in 2020?
NoCash