Portalul de turism Paravion și-a majorat afacerile de 2,7 ori anul trecut și a atins cifra de 46 de milioane de euro, anunțând astfel că a devenit cea mai mare agenție de turism online din țară, iar pentru acest an țintește o cifră de afaceri în creștere cu 30%, de 60 de milioane de euro.
Aproximativ 67% din cifra de afaceri de anul trecut a fost generată de vânzările din România. Biletele de avion rămân motorul principal al Paravion, cu o cotă de aproximativ 85% din volumul vânzărilor, dar tendințele din ultima vreme arată o majorare a ponderii părții de vacanțe. Turcia este țara în care Paravion a vândut cele mai multe bilete de avion, după România, motiv pentru care agenția mizează pe o creștere substanțială pe această piață și pe segmentul vânzărilor de vacanțe.
Compania a migrat, în 2014, de la poziția de business online al grupului Happy Tour la cea de OTA, agenție online, un business independent și strategic pentru fondul de investiții GED, proprietarul Happy Tour și Paravion.
Cea mai mare agenție de turism online din ultimii ani, Vola.ro, a anunțat, la jumătatea lunii decembrie, că urmează să încheie anul 2015 cu o cifră de afaceri de 43 de milioane de euro, sub cea anunțată acum de Paravion.
Sursa: profit.ro
Banking 4.0 – „how was the experience for you”
„So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”
Many more interesting quotes in the video below: