[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

Packeta finalizează procesul de rebranding al sucursalei din România. Compania raporteaza dublarea livrarilor pe segmentul livrărilor Cross Border, pe fondul cresterii comenzilor online.

27 octombrie 2021

Packeta finalizează procesul de rebranding al sucursalei din România, Coletăria.ro preluând numele Packeta România, și estimează pentru 2021 un volum de peste 2,8 milioane de colete livrate, dublu față de 2020.

Odată cu finalizarea procesului de rebranding, Packeta România își asumă noi obiective de dezvoltare extinderea serviciilor de livrare pe piețe noi din regiune si creșterea capacității de procesare a coletelor prin investiții în noi spații de depozitare.

De la începutul anului, compania a obținut o creștere de 166% a cifrei de afaceri. De asemenea, numărul de puncte pick-up a crescut semnificativ, Packeta România având acum 420 de astfel de locații de unde clienții își pot ridica produsele comandate.

Finalizarea procesului de rebranding presupune și suplimentarea cu cel puțin 50% a bugetului de investiții pe plan local, Packeta România crescând, astfel, la 3 milioane de euro valoarea investițiilor alocată anului 2021 pentru piața locală.

Packeta România estimează creșteri semnificative în următoare perioadă și pe segmentul livrărilor Cross Border, volumul livrărilor dublându-se de la începutul anului și până în prezent, față de aceeași perioadă a anului 2020, pe fondul creșterii comenzilor online, dar și a îmbunătățirii serviciilor de livrare, și a extinderii serviciilor de livrare în regiunea Balcanilor, și, mai nou, în Turcia și Israel.

La nivel de grup, Packeta raporteaza pentru primul semestru o crestere cu 133% a numărului de colete expediate, la 33,6 milioane, iar cifra de afaceri a depășit 84,6 de milioane de euro, în creștere cu 138%.

Grupul Packeta a majorat, de asemenea, în prima jumătate a anului, și numărul punctelor proprii pick-up, acesta crescând la peste 8.000.

Totodată, în perioada 26 octombrie – 7 noiembrie, Packeta România oferă prețuri promoționale noilor clienți magazine online și antreprenori: 5 lei pentru livrare în România la orice punct pick, livrare în Ungaria si Cehia de la 13 lei, in Bulgaria de la 15 lei si in Grecia de la 23 de lei.

____________

Până în prezent, grupul Packeta a transportat mai mult de 40 de milioane de colete, datorită colaborării cu peste 30.000 de magazine online și selleri. Magazinele online își pot expedia coletele nu numai la nivel național, ci și la nivel internațional, în toate cele 27 de țări din Uniunea Europeană, plus Marea Britanie, Ucraina, Federația Rusă, SUA, Elveția, Liechtenstein și Emiratele Arabe Unite.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?