[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

(P) Cardul Up Dejun, cel mai eficient instrument pentru optimizarea costurilor si mentinerea competitivitatii companiilor

24 noiembrie 2020

Dacă până acum beneficiile sub formă de tichete sau carduri de masă erau considerate parte indispensabilă din orice pachet de angajare, pe timp de pandemie, cardurile de masă au devenit nu doar o soluție pentru motivarea angajaților, ci un instrument cheie în optimizarea costurilor companiilor afectate de criza sanitară. Întrucât foarte multe companii au făcut eforturi considerabile pentru a-și optimiza costurile și a face față noului context de piață, soluțiile de motivare a angajaților cu avantaje fiscale au căpătat și mai mare importanță.

De ce cardurile de masă sunt parte din soluția de redresare financiară a companiilor afectate de pandemie?

Avantaje fiscale

Versiunea modernă și simplificată a tichetului de masă, cardul de masă Up Dejun oferă aceleași avantaje fiscale ca și tichetele pe hârtie, ajutând companiile să economisească până la 37% din valoarea unei prime în bani sau a unei creșteri de salariu. Astfel, o companie poate economisi pentru fiecare angajat până la 192 de lei prin acordarea cardului Up Dejun față de aceeași sumă oferită în bani. Economiserea se explică prin scutirile de la plata taxelor social-salariale și prin deductibilitatea cardurilor Up Dejun de la plata impozitului pe profit.

Avantaje logistice

Prin implementarea sistemului de carduri de masă, companiile au 100% salariați motivați cu 0% efort investit. Este nevoie de o singură comandă la patru ani și de o alimentare lunară a cardurilor care se face prin doar câteva click-uri de pe platforma Up Online. Pe parcursul întregului proces firmele beneficiază de consultanță gratuită din partea echipei Up România, care ajută la personalizarea ofertei în funcție de nevoile și particularitățile fiecăreia.

Avantaje competitive pe piața muncii

Angajații apreciază posibilitatea de a avea un card de masă pe care să-l folosească atât pentru achiziționarea unui prânz sănătos în timpul orelor de serviciu, cât și pentru cumpărarea de produse alimentare necesare. Astfel, acordarea de carduri Up Dejun îi va face să simtă în mod direct implicarea companiei în creșterea nivelului lor de trai dar și preocuparea pentru calitatea vieții din timpul orelor de muncă. Toate acestea cresc motivația, implicarea și retenția angajaților. Cardul Up Dejun poate fi folosit într-o vastă rețea de restaurante, companii de catering, platforme de comenzi online, precum și în marile rețele comerciale.

Noi avantaje și servicii asociate cardului Up Dejun

Up România a accelerat procesul de digitalizare a serviciilor și produselor sale pentru a veni în întâmpinarea nevoilor generate de perioada de pandemie în rândul companiilor client, dar și a beneficiarilor, ceea ce a condus la o serie de noi avantaje și servicii:

Up Mobil, una dintre cele mai bine cotate aplicații de finance din România, disponibilă în Google Play, App Store și recent în App Gallery Huawei, permite vizualizarea PIN-ului direct în aplicație, oferă acces la oferte și discount-uri disponibile de la partenerii Up România

Up Mobil Pay, portofelul electronic propriu dezvoltat de Up România care permite înrolarea cardului Up Dejun și plata cu telefonul direct din aplicația Up Mobil pentru telefoanele Android

Serviciul Apple Pay, care permite înrolarea tuturor cardurilor Up România în wallet, ceea ce face posibile plățile cu telefonul pentru toți beneficiarii de carduri Up, fără a mai scoate din portofel cardul de beneficii.

PayByFace, o metodă inovatoare de plată care permite plata în magazinele partenere prin simpla scanare a feței pe un iPad instalat la punctul de vânzare.

Dezvoltarea rețelei de parteneri care acceptă cardurile Up Dejun pentru cumpărături

Up România face parte din Grupul Up, o companie internațională, independentă și solidă care este prezentă în 30 de țări și are o experiență de peste 50 de ani în domeniul furnizării de produse și servicii pentru motivarea și fidelizarea angajaților, recompensarea și stimularea vânzărilor, precum și instrumente pentru susținerea programelor și proiectelor sociale.

Intră pe www.upromania.ro și comandă cardul Up Dejun pentru angajații tăi!

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?