În cadrul strategiei de dezvoltare Apollo, OTP Bank România urmăreşte o transformare de tip Agile a organizaţiei şi investeşte în digitalizare şi produse accesibile online. Banca vrea totodată să atingă o cotă de piaţă de 5% pe zona de creditare, de la 4% anul trecut.
„Suntem în plin proces de creştere, la jumătatea planului de dezvoltare Apollo, ceea ce presupune că transformarea organizaţională a băncii continua. În zona de IT şi digitalizare dorim ca în următorii ani să investim anual un buget de circa 50 de milioane de lei, ceea ce ne va ajuta să creştem deschiderea către clienţi şi să dezvoltăm serviciile online, iar unul dintre primele proiecte pe care le implementăm şi lansăm chiar la început de an este noul sistem CRM,” a declarat pentru News.ro Roxana Hidan, deputy CEO, Business Division, OTP Bank România.
Banking 4.0 – „how was the experience for you”
„So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”
Many more interesting quotes in the video below: