[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

OTP Bank Romania lanseaza un card de credit in parteneriat cu benzinariile MOL

28 aprilie 2017

OTP Bank România și MOL România lansează în parteneriat noul card de credit COMPAS, care asigură rate fără dobândă, carburant cadou, dublare de puncte MultiBonus și ofertă de refinanțare. Noul produs se adreseaza celor cu un venit net de minim 1000 lei pe luna, varsta fiind cuprinsa intre 18 si 65 de ani.

Cardul COMPAS, ce ofera o limita de credit de până la 30.000 de lei (de trei ori venitul net al clientului), dar nu mai mica de 1500 lei, si până la 55 de zile perioadă de grație pentru cumpărături, permite refinanțare carduri de credit, overdraft sau alte credite de consum fără ipotecă, cu dobândă de 9,9% în primele 6 luni de la emiterea cardului.

Cardul are o dobanda anuala efectiva de 27,95% p.a. – DAE a fost calculata presupunând ca suma de 5.367 lei a fost acordată pe doi ani, utilizată imediat la începutul contractului și rambursată în 24 plăți lunare egale considerând dobânda anuală aplicată de 24,90%, rată fixă. Suma minimă de plată lunar este de 2% limita utilizată + 100% (eventualele comisioane și dobânzi datorate).

In privinta facilitatii de plata in rate fara dobanda, produsul vine cu 12 rate în mod automat, pentru orice cumpărătură de minimum 300 lei în ţară şi în străinătate, la POS și on-line la diverși comercianți. De asemenea, posesorii primesc 3 rate fără dobândă la benzinăriile MOL în mod automat, pentru orice cumpărătură de minimum 300 lei în oricare dintre cele peste 200 de benzinării MOL România.

In plus, posesorii cardului COMPAS primesc carburant cadou în valoare de 200 lei (doar în benzinăriile MOL), la cumpărături în valoare de minimum 1.000 lei din valoarea tranzacțiilor efectuate la comercianți și decontate în primele 3 luni de la emitere precum si de doua ori mai multe puncte MultiBonus pentru fiecare plată cu cardul de credit în benzinăriile MOL (cu condiția utilizării unui card de loialitate MultiBonus valid, emis de MOL România).

Produsul vine cu costuri zero in primul an (fara taxă de emitere și de administrare). .

„Crearea unui produs de credit prin asocierea unei bănci cu un distribuitor de carburant este o inițiativă unică pe piața românească. Cardul de credit COMPAS, pe care l-am dezvoltat împreună cu MOL România, este destinat clienților mass market, orientați către tehnologie și cu un stil de viață activ, ca un răspuns natural la dorința noastră de a acoperi nevoile lor de bază. De altfel, scopul OTP Bank România este de a îmbunătăți stilul de viață al clienților prin produsele pe care le dezvoltă în parteneriat cu alte companii din țara noastră, asigurând astfel un acces mai ușor la o gamă amplă de produse“, declară Diosi László, CEO OTP Bank România.

„Prin noul card de credit COMPAS dorim să oferim clienților nu doar un instrument de plată modern și sigur, ci și un pachet de beneficii care să aducă un plus real în viața de zi cu zi a acestora, cum ar fi posibilitatea de a plăti în 12 rate automate, fără dobândă, la o selecție largă de comercianți din domeniile: electronice, electrocasnice, mobilier și bricolaj, servicii medicale, agenții de turism, ateliere de reparații auto, magazine de piese auto. În plus, bonusul oferit sub formă de carburant, în valoare de 200 RON, dobânda redusă substanțial în primele șase luni de la emitere, precum și costurile zero cu emiterea și administrarea cardului în primul an constituie elemente cu adevărat utile pentru clienții noștri“, declară Adrian Chichiță, director Direcția carduri OTP Bank România.

„Cifrele arată că achizițiile prin intermediul cardului bancar sunt o modalitate de plată tot mai populară în cadrul celor peste 200 de benzinării aflate în portofoliul MOL România. Deja, mai bine de o tranzacție din zece este realizată prin intermediul acestui instrument, așa că parteneriatul cu OTP Bank pentru lansarea noului card de credit COMPAS vine în întâmpinarea clienților noștri, promovând totodată o modalitate de plată modernă și sigură“, spune Camelia Ene, Country Chairman & CEO MOL România.

Noul produs poate fi obținut din orice filială OTP Bank România din București și din țară. În plus, toți clienții își pot exprima interesul pentru cardul COMPAS și online, pe site-ul www.otpbank.ro, sau pe site-ul www.multibonus.ro, iar un agent de vânzări al băncii va stabili o întânire cu clientul pentru definitivarea documentelor, în acest sens reducându-se și timpul petrecut pentru obținerea lui.

Programul de loialitate MOL MultiBonus
MultiBonus este programul de loialitate dezvoltat de MOL România, prin care clienții sunt recompensați în permanență cu oferte speciale și campanii dedicate.
MultiBonus returnează clienților săi loiali o parte din valoarea cumpărăturilor pe care aceștia le fac în stațiile Grupului MOL din România sub formă de puncte de loialitate. Astfel, pentru toate cumpărăturile efectuate, primesc puncte pe care le pot transforma apoi în produse din stație sau din Cataloagele MultiBonus.
De asemenea, aceștia beneficiază de reduceri în locațiile partenerilor prin prezentarea cardului de loialitate. Programul MOL MultiBonus ocupă locul I pentru calitate în topul programelor de loialitate din România, în urma cercetării de piață QUDAL, efectuată de organizația elvețiană ICERTIAS (International Certification Association). Acesta a fost recompensat cu medalia de aur QUality meDAL România 2016/2017, cu un maximum de 5 stele.

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?