[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

OTP Bank România – creștere de 66% a numărului de clienți utilizatori de produse digitale și o nouă interfață a aplicației SmartBank. Opt din 10 clienti au adoptat deja aplicația.

17 octombrie 2023

OTP Bank România anunță o creștere semnificativă în rândul utilizatorilor de produse digitale, „cu o creștere de 66% a numărului de clienți, în ultimul an și jumătate” potrivit comunicatului. De asemenea, clienții vor beneficia în curând de o nouă experiență de digital banking, cu noua interfață a aplicației mobile SmartBank.

„Pe măsură ce soluțiile digitale devin din ce în ce mai accesibile, peste 80% dintre clienții OTP Bank au adoptat aplicația de Internet & Mobile Banking.” precizeaza banca.

Bankingul digital a atras un număr mare de persoane fizice, care au ales să devină clienți ai OTP Bank printr-un proces 100% online, de la lansarea acestuia în 2021. „Recent, numărul de persoane fizice care au deschis conturi online a atins cote istorice, cu performanțe record zilnice, săptămânale, lunare și trimestriale, în ceea ce privește numărul de clienți noi.” se mai arata in comunicat.

„Noua interfață pentru înregistrarea conturilor online răspunde necesităților urgente ale clienților, oferindu-le o experiență online completă și complexă. Verificarea rapidă și securizată a identității clientului este acum la îndemâna acestora, oferind acces la toate avantajele aplicației de Internet & Mobile Banking, disponibile 24/7.” explica banca.

Una dintre cele mai populare soluții digitale ale băncii, aplicația SmartBank, a fost adoptată de peste 80% dintre clienți, permițându-le să gestioneze operațiuni bancare direct de pe dispozitivele mobile. Acest lucru a contribuit la o creștere de 79% a tranzacțiilor realizate prin intermediul serviciilor de Internet & Mobile Banking.

În curând, clienții se vor bucura de o nouă experiență oferită de aplicația SmartBank, upgradată cu funcționalități noi care permit personalizarea dashboardului în funcție de nevoile și preferințele individuale.

În perioada următoare, vom lansa și o nouă interfață, mai prietenoasă și intuitivă, pentru aplicația noastră de Internet & Mobile Banking, OTP SmartBank (…) Ne propunem să devenim tot mai agili și digitali pentru a satisface cerințele în continuă schimbare ale clienților noștri.” a declarat Constantin Mareș – Director General Adjunct al OTP Bank România, Divizia Digital.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?