[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

OTP Bank lanseaza un produs de banking 100% digital, cu zero costuri si cashback inclus. Volumul tranzactiilor digitale realizate de clientii persoane fizice ai bancii a ajuns la 92% din total.

23 septembrie 2020

OTP Bank România anunta lansarea unui canal 100% digital pentru contractarea produselor OTP Bank. Primul produs disponibil prin acest canal este Pachetul LeZero, care conține cont curent în lei, card de debit Mastercard, Internet și Mobile Banking cu costuri zero pentru utilizator, dacă sunt îndeplinite condițiile necesare contractării acestui pachet.

Lansarea canalului digital pentru achiziția de produse OTP Bank reprezintă o etapă importantă a strategiei Apollo, prin care banca urmărește dezvoltarea prezenței pe piața locală.


Strategia de dezvoltare a OTP Bank include în aceeași măsură extinderea prezenței fizice în teritoriu, cât și creșterea continuă în mediul digital. Recent am inaugurat un nou concept de agenție, de tip cashless, iar acum venim în întâmpinarea clienților cu o soluție modernă și actuală, care include principalele instrumente de digital banking utilizate zi de zi. LeZero este astfel primul produs care poate fi contractat integral digital și deschide calea pentru noi instrumente pe care le pregătim pentru clienții noștri”, a declarat Roxana Hidan, Director General Adjunct, Coordonator al Diviziei Retail în cadrul OTP Bank România.

Pachetul LeZero, cu cont curent în lei, card debit Mastercard, Internet și Mobile Banking poate fi deschis în cinci pași: 

1) Identificarea online, pentru care sunt necesare o fotografie a cărții de identitate și un selfie; 2) Completarea informațiilor de ordin financiar; 3) Confirmarea pachetului ales și furnizarea adresei de livrare a cardului; 4)Apel video pentru confirmarea identității și obținerea certificatului digital calificat Certsign; 5) Semnarea electronica a contractului. 

Costul pachetului este zero pentru utilizator dacă acesta încasează cel puțin 1.200 lei lunar în orice cont curent deschis la OTP Bank și efectuează cel puțin o plată pe lună cu cardul de debit deținut în cadrul pachetului sau prin serviciul OTPdirekt.

De asemenea, clienții noi ai băncii, care nu au avut anterior un cont curent deschis la OTP Bank și care achiziționează Pachetul LeZero până la finalul acestui an, pot primi un bonus de până la 10% cashback din suma tranzacțiilor realizate cu cardul de debit Mastercard, în limita a 50 de lei lunar, respectiv 600 lei în primul an, conform Regulamentului campaniei disponibil la www.otpbank.ro/campanie-LeZero

Beneficiile oferite de pachetul LeZero: 

ZERO comision la conturile curente; ZERO costuri la cardul de debit, adică fară comisionul de emitere card și nici comisioanele de administrare; ZERO costuri la retrageri numerar de la orice ATM din România, nelimitat; ZERO costuri pentru 2 (două) retrageri numerar, pe lună, de la orice ATM din străinătate; ZERO costuri de administrare cu aplicațiile incluse în OTPdirekt; ZERO comision de procesare plăți în lei prin OTPdirekt, intra și interbancare către orice bancă din România, nelimitat; ZERO costuri cu alertele SMS Control Cont si Control Card. 

Creșterea utilizării acestor servicii este evidentă, având în vedere că la finalul lunii august volumul tranzacțiilor digitale realizate de clienții persoane fizice ai băncii a ajuns la 92% din total.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?