OTP Bank lansează serviciul Contactless ATM pentru retragerile de numerar de la bancomatele băncii

12 octombrie 2021

Serviciul „Contactless ATM” este deja disponibil prin intermediul a 109 ATM-uri la nivel național, urmând ca în prima parte a anului viitor acesta să fie disponibil la toate cele 148 de terminale din reteaua OTP Bank.

OTP Bank continuă dezvoltarea portofoliului de soluții mobile de plată oferite clienților locali prin lansarea serviciului „Contactless ATM”, care permite clienților să retragă numerar și prin simpla apropiere a telefonului/ceasului inteligent sau a cardului bancar de zona special marcată a ATM-ului. 


Retragerea de numerar este posibilă prin intermediul dispozitivelor (telefoane, ceasuri inteligente) care utilizează aplicații de portofel digital precum Apple Pay sau OTPay, potrivit comunicatului

„Lansăm o nouă dezvoltare menită să facă utilizarea serviciilor bancare și mai ușoară pentru clienți, Contactless ATM, o soluție modernă și cerută tot mai mult la nivel național. Este un pas firesc în strategia noastră de dezvoltare organică și, în același timp, un proiect care ne arată importanța ambelor medii de interacțiune cu clientul, deoarece acest serviciu îmbină sinergiile, mobilitatea și soluțiile specifice mediului digital cu utilitatea serviciilor oferite în sucursală”, a declarat Roxana Hidan, Director General Adjunct, Coordonator al Diviziei de Afaceri în cadrul OTP Bank România.

Funcționalitatea este disponibilă pentru orice card Mastercard sau Visa emis de OTP Bank Romania, care dispune de funcția contactless. 

În același timp, OTP Bank România se află în plină implementare a programului de investiții pentru modernizarea rețelei de bancomate proprii, astfel că serviciul „Contactless ATM” este deja disponibil prin intermediul a 109 ATM-uri la nivel național, urmând ca în prima parte a anului viitor acesta să fie disponibil la toate cele 148 de terminale. 

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Mihai Draghici – CEO PayByFace

„Dupa ce oamenii creeaza un cont PayByFace si au adaugat cardul, selfi-ul si PIN-ul, si au avut un pic de curaj sa se duca sa incerce, daca au incercat o data plata prin recunoastere faciala nu mai folosesc altceva (n.r. ca modalitate de plata). 80% dintre ei numai asta folosesc. Le place la nebunie.” 

Afla aici rezultatele in adoptia platii prin recunoastere faciala.

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?