OTP Bank a lansat propria solutie de plati contactless cu mobilul. Pentru posesorii de terminale Android, incepand cu versiunea 4.4.

17 februarie 2020

Pagina de internet a OTP Bank prezinta disponibilitatea serviciului de plati contactless cu mobilul intitulat OTPay. Solutia de portofel digital (mobile wallet) a fost dezvoltata „in-house” si a durat mai bine de jumatate de an.

In wallet pot fi incarcate maxim 9 carduri, exclusiv cardurile Mastercard emise de OTP Bank, in lei sau in euro.

Dupa înrolarea cardului în aplicație, se pot face plăti cu telefonul prin tehnologia NFC, la terminalele POS contactless. Se deblocheaza telefonul și se apropie de POS, fară să fie necesara deschiderea aplicației OTPay.

„Autorizezi tranzacția prin metoda de autentificare aleasă pe dispozitivul tău: amprentă digitală, recunoaștere facială sau parolă. Tranzacția se va efectua cu cardul selectat de tine ca fiind principal, în cazul în care ai inrolate mai multe carduri în aplicație. Prin opțiunea “Set Default” alegi un card ca fiind principal.”, precizeaza banca.

Printre alte facilitati, banca aminteste ca utilizatorul poate vedea lista cu ultimele 10 tranzacții efectuate. De asemenea, banca aminteste ca se pot face plati prin OTPay chiar daca pe telefon este instalata si o alta aplicatie de plati, cu conditia ca OTPay sa fie configurata ca aplicatie principala.

„După instalarea aplicației OTPay pe telefon, ți se afișează posibilitatea de a seta aplicația OTPay ca find principală. In cazul în care nu ai ales de la început aplicația OTPay ca fiind principală, poți face acest lucru oricând din setările telefonului tău. Dacă nu ai setat aplicația OTPay ca fiind principală, aceasta nu este funcțională.”

Aplicația OTPay este disponibilă pentru dispozitivele cu sistem de operare Android  și poate fi instalata din magazinul dedicat Google Play.

Pentru a putea plăti, telefonul trebuie sa aibă funcția NFC activă.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Gabriela Nistor – director general adjunct BT

Tendinţele pe care le-am remarcat înainte de începerea pandemiei s-au accelerat pe perioada stării de urgenţă. Am văzut acest lucru ca o oportunitate, un tipping point pentru bancă. Post-pandemie nu avem cum sa ne întoarcem la comportamentul financiar pe care îl aveam până în februarie a.c. Relaţia românilor cu online-ul s-a schimbat. In plus, cardul fizic se va dematerializa. Vom asista la o scădere a cererii pentru cardurile fizice, respectiv la o creştere a preferinţei pentru componenta digitală a acestora.”

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale in 2020?