[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

Orange Money raporteaza 1,6 mil. de tranzactii in primul trimestru

26 aprilie 2023

Orange Money, aplicația de servicii financiare digitale, raporteaza pentru T1 2023 un total de 1,6 milioane de tranzacții. „Dintre acestea, atât tranzacțiile online, cât și cele cu dispozitive mobile au crescut cu aproape 30% față de aceeași perioadă a anului 2022” -potrivit comunicatului Orange de prezentare a rezultatelor financiare aferente primului trimestru.

Apetența tot mai mare pentru servicii digitale a dus la un ritm de creștere accelerată a clienților YOXO, de 70% în T1 2023 față de T1 2022. Abonamentul YOXO e ales atât pentru experiența digitală furnizată cu ajutorul unei aplicații mobile prietenoase și ușor de utilizat, cât și pentru oferta atractivă potrivită oricărui tip de consumator și flexibilitatea în configurarea resurselor dorite.


Interesul clienților pentru servicii digitale s-a reflectat și în creșterea cu 40% a numărului de interacțiuni de tip suport oferit de Orange prin intermediul canalelor digitale. În T1, Djingo, canalul de chatbot, a ajuns la peste 200.000 de conversații cu clienții digitali, o creștere de 35% față de perioada similară a anului trecut, iar Djia, canalul de voicebot, a înregistrat aproximativ 40% mai multe conversații finalizate versus T1 2022.

„Reziliența a caracterizat rezultatele noastre din primul trimestru al anului 2023, perioadă în care ne-am îndreptat investițiile spre zona de rețea, inovație și digitalizare, cu accent pe extinderea rețelei de internet de mare viteză și TV prin fibră optică. (…) Vom continua să susținem dezvoltarea digitală a României, obiectiv prioritar pentru companie, și să contribuim la crearea unei societăți digitale durabile și incluzive, vitală pentru noi, dar și pentru generația de mâine.„, a declarat Liudmila Climoc, CEO Orange România.

În intervalul ianuarie – martie, Grupul Orange România a realizat o cifră de afaceri consolidată în valoare de 383 de milioane de euro, în scădere cu 0,7% față de T1 2022.

La 31 martie 2023, Grupul Orange România oferea servicii mobile către 9,9 milioane de clienți, internet fix în bandă largă către 1,2 milioane de clienți, iar servicii de televiziune prin cablu și satelit către 1,3 milioane de clienți.

La finele lunii martie, acoperirea 4G a ajuns la 98,71% din populație, în timp ce acoperirea 4G+ a atins 80,87% din populație, prin extinderea serviciilor în 143 de noi localități urbane și rurale. În ceea ce privește rețeaua 5G, din acest trimestru Arad și Sibiu beneficiază de acoperire 100%, numărul total al orașelor cu conectivitate 5G ajungând la 28. Tot în acest trimestru, 218 noi localități au primit acces la cele mai performante servicii de internet de mare viteză și TV prin fibră optică.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?