Orange Money IFN, societatea înființată de Orange România pentru furnizarea de servicii de plăți și de transfer de bani de pe telefonul mobil, a înregistrat pierderi de 38,3 milioane de lei, de la 20,4 milioane de lei în 2018 și 9,7 milioane de lei în 2017. Veniturile totale au crescut de la 1,1 milioane de lei în 2018, la 5,3 milioane de lei în anul precedent, potrivit profit.ro.
Compania va continua sa aloce resurse importante pentru procesul de transformare digitala si in 2020, in contextul in care Covid-19 a accelerat aceasta nevoie iar numarul clientilor care apeleaza la canalele digitale este in crestere substantiala.
„Dacă în perioada dinaintea pandemiei, procentul de clienți care își deschideau online un cont Orange Money era unul scăzut, începând cu 16 aprilie, aproximativ 70% dintre noii utilizatori au ajuns în aplicație în urma unui proces 100% digital.”, a declarat Șerban Negrescu, potrivit wall-street.ro.
Banking 4.0 – „how was the experience for you”
„So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”
Many more interesting quotes in the video below: