Orange Money „decoleaza” in pandemie si raporteaza un milion de tranzactii in trimestrul al doilea

30 iulie 2020

În contextul fără precedent generat de criza COVID-19, „serviciul Orange Money a înregistrat un număr record de tranzacții, depășind 1 milion de tranzacții în trimestrul al doilea din acest an, de cinci ori mai multe față de T2 2019, anunta Orange, in comunicatul de prezentare a rezultatelor financiare pe T2 2020.

Baza de utilizatori a Orange Money a înregistrat o creștere de 58% în T2 2020 comparativ cu T2 2019, ajungând la peste 222.000 clienți la 30 iunie 2020. Totodată, în perioada aprilie – iunie 2020, numărul de accesări ale aplicației Orange Money a crescut de 3,5 ori comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut.


Un număr din ce în ce mai mare de clienți au ales interacțiunile digitale, atât pentru servicii de suport și de administrare conturi, cât și pentru achiziția de noi servicii și produse Orange.

În perioada aprilie – iunie a acestui an, numărul de utilizatori activi ai aplicației My Orange a crescut cu peste 20% față de trimestrul anterior, iar numărul  tranzacțiilor de tip plăți facturi și reîncărcări prepay înregistrate prin interfața web sau aplicația My Orange a crescut cu peste 30%.

Mai mult, în T2 2020 numărul de comenzi în magazinul online s-a triplat, comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut.

Nevoia de transformare digitală adusă de pandemie a fost locomotiva unor schimbări radicale, parțial anticipate, parțial impuse de noul context socio-economic. Soluțiile digitale, tranzacțiile online și plățile digitale au fost cele care au înregistrat poate cea mai puternică evoluție, o creștere chiar și de până la 5 ori mai mare, cum este cazul tranzacțiilor via Orange Money,” a declarat Liudmila Climoc, CEO al Orange România.

În intervalul aprilie-iunie, Orange România a realizat o cifră de afaceri în valoare de 242 milioane €. Comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut, cifra de afaceri este în scădere cu 10%. Evoluția negativă este determinată de scăderea semnificativă a vânzărilor de echipamente și de o scădere moderată a veniturilor din servicii, scăderi înregistrate în contextul crizei COVID-19. La 30 iunie 2020, Orange România oferea servicii mobile, fixe și TV pentru 10.540.600 de clienți, în scădere cu 1.8% comparativ cu finalul T2 2019.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Gabriela Nistor – director general adjunct BT

Tendinţele pe care le-am remarcat înainte de începerea pandemiei s-au accelerat pe perioada stării de urgenţă. Am văzut acest lucru ca o oportunitate, un tipping point pentru bancă. Post-pandemie nu avem cum sa ne întoarcem la comportamentul financiar pe care îl aveam până în februarie a.c. Relaţia românilor cu online-ul s-a schimbat. In plus, cardul fizic se va dematerializa. Vom asista la o scădere a cererii pentru cardurile fizice, respectiv la o creştere a preferinţei pentru componenta digitală a acestora.”

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale in 2020?