În ceea ce privește serviciile digitale financiare, Orange Money anunta ca în T3 numărul clienților noi care au venit din online a fost de trei ori mai mare față de aceeași perioadă din 2021, potrivit comunicatului de prezentare a rezultatelor financiare pentru al treilea trimestru din acest an.
În plus, s-a înregistrat o creștere de 48% a volumului tranzacțiilor pentru cardurile de debit și de credit, cu o preferință puternică pentru plățile online și contactless cu telefonul mobil.
În intervalul iulie – septembrie, Grupul Orange România a realizat o cifră de afaceri[i] consolidată în valoare de 403 milioane de euro[ii], în creștere cu 3,6% față de aceeași perioadă a anului anterior. În primele nouă luni din 2022 cifra de afaceri este de 1,168 miliarde de euro, în scădere cu 1,5% față de perioada similară din 2021. Dinamica din cele 9 luni ale anului 2022 este caracterizată de creșterea vânzărilor de echipamente și de diminuarea veniturilor din servicii.
La 30 septembrie 2022, Grupul Orange România oferea servicii mobile către 10,4 milioane de clienți[iii], servicii fixe în bandă largă către 1,3 milioane de clienți, iar servicii de televiziune prin cablu și satelit către 1,4 milioane de clienți.
__________
[i]Începând cu 17.02.2022, ca urmare a achiziției a 54% din acțiunile operatorului de servicii fixe Orange Romania Communications, Orange România a schimbat modelul de raportare a rezultatelor financiare, pentru a se alinia la modelul grupului Orange și pentru a avea același referențial între Orange România – Orange Romania Communications.
[ii]Perimetrul de consolidare al grupului de companii conține Orange România, Orange Romania Communications și Orange Money.
[iii] Clienții sunt considerați RGU – unități generatoare de venituri, iar baza de clienți este consolidată.
Banking 4.0 – „how was the experience for you”
„So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”
Many more interesting quotes in the video below: