[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

Orange Money a inregistrat o crestere cu 40% a bazei de clienti TI 2021 vs TI 2020, numarul lor depasind 274.000. Compania anunta si o „creștere semnificativă a numărului de tranzacții de pe dispozitive mobile.”

23 aprilie 2021

În intervalul ianuarie – martie, Orange România a realizat o cifră de afaceri în valoare de 264 milioane de euro, în creștere cu 2,5% față de aceeași perioadă a anului anterior. „Evoluția este determinată în continuare de o creștere a vânzărilor de echipamente, înregistrată în contextul mutării în mediul digital a multor activități economice,” precizeaza compania.

La 31 Martie 2021, Orange România oferea servicii mobile, fixe și TV pentru 10.640.000 de clienți, în creștere cu 1,8% comparativ cu finalul T1 2020. Serviciile fixe în bandă largă aveau 418.000 de clienți, în creștere cu 14% față de aceeași perioadă din 2020.


Rețea

Nevoia ridicată de conectivitate a fost extrem de prezentă în rândul clienților Orange și în primul trimestru al anului în curs, ceea ce a dus la o creștere de 30% a consumului de date mobile în T1 2021, comparativ cu T1 2020.

Pe parcursul T1 2021, 56.000 de locuitori din 143 de noi localități din mediul rural au primit acces la conectivitate 4G, în timp ce 447 de noi localități din mediul urban și rural s-au bucurat de avantajele rețelei 4G+.

Servicii financiare mobile

În luna ianuarie a acestui an, Orange Money a lansat, în premieră în România, cardul de credit cu avantaje exclusive pentru plățile la Orange, pachete de beneficii la alegerea clienților și bani înapoi instant în cont la plata cumpărăturilor.

Ca urmare a dezvoltărilor aduse serviciului Orange Money, s-a înregistrat o creștere de 40% a bazei totale de clienți în T1 2021 comparativ cu T1 2020, aceasta depășind 274.000 de clienți la 31 martie 2021.

Totodată, datorită numărului din ce în ce mai mare de clienți care folosesc Orange Money pentru plăți prin eWallet și Debit Carduri, s-a înregistrat și o „creștere semnificativă a numărului de tranzacții de pe dispozitive mobile”, potrivit comunicatului.

Servicii digitale

Consumatorii au optat în continuare pentru servicii și achiziții online, în perioada ianuarie – martie 2021 fiind înregistrat un număr mai mult decât dublu al comenzilor în eShop, comparativ cu T1 2020. Totodată, nivelul de utilizare a serviciului MyOrange a înregistrat o „creștere considerabilă față de T1 2020”, ca număr de tranzacții procesate digital.

Am început un nou an cu multă energie și motivație, ingrediente atât de necesare acestei perioade prin care trecem. S-au dovedit a fi elemente-cheie pentru noi și ne-au ajutat în primul trimestru al anului 2021 să înregistrăm în continuare rezultate în creștere, în linie cu trendul ascendent din ultima parte a anului trecut.

Ne bucură, totodată, faptul că zona de digital este într-o continuă creștere și că facilitățile pe care le oferă sunt din ce în ce mai ușor integrate în viața consumatorilor interesați de astfel de servicii,” a declarat Liudmila Climoc, CEO Orange România.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?