In prezent, conform declaratiilor facute de catre Mircea Spinei, head of transactions and payments la Orange Money, in cadrul podcastului Future Banking, FinTech-ul a depasit 160.000 de clienti si 20.000 de carduri emise. La cresterea bazei de clienti a contribuit si integrarea cu portofelul digital Apple Pay, FinTech-ul fiind parte a primei transe de jucatori din piata care a facut acest pas, alaturi de Banca Transilvania si ING Bank Romania.
„Ecosistemul pe zona asta de plati cu cardul este complet, iar asta se vede si din tranzactiile clientilor nostri. Din cele realizate la POS, 95% sunt contactless, iar aproximativ jumatate dintre acestea prin intermediul solutiilor NFC, respectiv Apple Pay, FitBit Pay, Orange Pay sau Garmin Pay”, a precizat Spinei.
„Tendinţele pe care le-am remarcat înainte de începerea pandemiei s-au accelerat pe perioada stării de urgenţă. Am văzut acest lucru ca o oportunitate, un tipping point pentru bancă. Post-pandemie nu avem cum sa ne întoarcem la comportamentul financiar pe care îl aveam până în februarie a.c. Relaţia românilor cu online-ul s-a schimbat. In plus, cardul fizic se va dematerializa. Vom asista la o scădere a cererii pentru cardurile fizice, respectiv la o creştere a preferinţei pentru componenta digitală a acestora.”