Orange Money a ajuns la 245.000 de utilizatori, crestere de 60% in T3 2020 fata de T3 2019

29 octombrie 2020

Numărul clienților care au ales pentru operațiuni financiare Orange Money Romania a continuat  să crească cu 60% în T3 2020 comparativ cu T3 2019 ajungând la 245.000 de utilizatori, potrivit unui comunicat Orange.

După numărul record de 1 milion de tranzacții atins în trimestrul anterior, tranzacțiile Orange Money au ajuns la un nou prag de 1,3 milioane în T3 2020. De asemenea, față de T3 2019, s-a dublat numărul de tranzacții cu cardurile de debit Orange Money, la peste 500.000.


Orange Romania spune ca la șase luni de la începerea crizei sanitare, tendinta de alegere a soluțiilor digitale și a interacțiunilor online este în continuare ascendenta.

„Numărul clienților care utilizează aplicația My Orange a crescut cu peste 20% față de trimestrul anterior, în timp ce comenzile din magazinul online Orange s-au dublat,” precizeaza Orange Romania.

Deși traversăm o perioadă de criză, cu multiple incertitudini, în al treilea trimestru al acestui an vedem o ușoară revenire a consumului. Comportamentele digitale nou formate în rândul clienților devin obișnuințe și sunt pe un trend ascendent. Orange Money a atins un nou prag de 1,3 milioane de tranzacții, semn că oamenii se îndreaptă din ce în ce mai mult spre aplicații mobile pentru servicii financiare. De asemenea, vedem o continuă creștere, de la începutul pandemiei, pe segmentul de business, în contextul în care companiile au nevoie de soluții diverse de IT&C,” a declarat Liudmila Climoc, CEO Orange România.

###

În intervalul iulie-septembrie, Orange România a realizat o cifră de afaceri de 273,1 milioane €, în scădere cu 2,1% comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut.

La 30 septembrie 2020, Orange România oferea servicii mobile, fixe și TV pentru 10.613.176 de clienți, menținându-se la nivelul T3 2019.


Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Gabriela Nistor – director general adjunct BT

Tendinţele pe care le-am remarcat înainte de începerea pandemiei s-au accelerat pe perioada stării de urgenţă. Am văzut acest lucru ca o oportunitate, un tipping point pentru bancă. Post-pandemie nu avem cum sa ne întoarcem la comportamentul financiar pe care îl aveam până în februarie a.c. Relaţia românilor cu online-ul s-a schimbat. In plus, cardul fizic se va dematerializa. Vom asista la o scădere a cererii pentru cardurile fizice, respectiv la o creştere a preferinţei pentru componenta digitală a acestora.”

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale in 2020?