Numărul clienților care au ales pentru operațiuni financiare Orange Money Romania a continuat să crească cu 60% în T3 2020 comparativ cu T3 2019 ajungând la 245.000 de utilizatori, potrivit unui comunicat Orange.
După numărul record de 1 milion de tranzacții atins în trimestrul anterior, tranzacțiile Orange Money au ajuns la un nou prag de 1,3 milioane în T3 2020. De asemenea, față de T3 2019, s-a dublat numărul de tranzacții cu cardurile de debit Orange Money, la peste 500.000.
Orange Romania spune ca la șase luni de la începerea crizei sanitare, tendinta de alegere a soluțiilor digitale și a interacțiunilor online este în continuare ascendenta.
„Numărul clienților care utilizează aplicația My Orange a crescut cu peste 20% față de trimestrul anterior, în timp ce comenzile din magazinul online Orange s-au dublat,” precizeaza Orange Romania.
“Deși traversăm o perioadă de criză, cu multiple incertitudini, în al treilea trimestru al acestui an vedem o ușoară revenire a consumului. Comportamentele digitale nou formate în rândul clienților devin obișnuințe și sunt pe un trend ascendent. Orange Money a atins un nou prag de 1,3 milioane de tranzacții, semn că oamenii se îndreaptă din ce în ce mai mult spre aplicații mobile pentru servicii financiare. De asemenea, vedem o continuă creștere, de la începutul pandemiei, pe segmentul de business, în contextul în care companiile au nevoie de soluții diverse de IT&C,” a declarat Liudmila Climoc, CEO Orange România.
###
În intervalul iulie-septembrie, Orange România a realizat o cifră de afaceri de 273,1 milioane €, în scădere cu 2,1% comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut.
La 30 septembrie 2020, Orange România oferea servicii mobile, fixe și TV pentru 10.613.176 de clienți, menținându-se la nivelul T3 2019.
Banking 4.0 – „how was the experience for you”
„To be honest I think that Sinaia, your conference, is much better then Davos.”
Many more interesting quotes in the video below: