[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

Orange isi incurajeaza clientii sa cumpere online si le ofera cadouri functie de comanda efectuata

2 iunie 2014

Site-urile operatorilor telecom sunt, de departe, cele mai importante magazine online romanesti din perspectiva gradului de tranzactionare. Numai in 2013, Orange si Vodafone au depasit 2 mil. de tranzactii, atat pentru plata facturilor, cat si achizitia de telefoane si accesorii.

Practic, in acest moment, una din trei tranzactii pe magazinele online romanesti este efectuata pe site-urile operatorilor telecom. Aceasta in conditiile in care aceste site-uri nu ofera cele mai bune experiente de cumparare.

Potrivit unui studiu recent al celor de la PayU Romania, gradul de satisfactie al clientilor in urma procesului de achizitie online este de 4,5 in cazul segmentului telecom, unde nota 5 este maxima. In acest clasament al satisfactiei cumparatorului online, telecom-ul este abia pe locul 7, primul loc fiind detinut de site-urile de donatii cu o nota de 4.8.

Foarte probabil ca Orange va puncta in saptamanile urmatoare la gradul de satisfactie intrucat compania va oferi cadouri celor care cumpara online. Astfel, in perioada 2 – 30 iunie, clientii care isi achizitioneaza online un nou abonament, realizeaza o prelungire de contract sau cumpara accesorii in valoare de minimum 20 de euro, isi pot alege un beneficiu cadou, care – in functie de comanda efectuata – poate fi un voucher de 10 euro sau gratuitati timp de 3 luni la unele optiuni Orange.

Reprezentantii Orange se asteapta ca astfel de campanii sa-i incurajeze pe tot mai multi romani sa cumpere online

„Campaniile derulate pana acum au contribuit la cresterea increderii cumparatorilor in comenzile online. Aceasta s-a vazut si in rata de conversie, ce a crescut cu 25% in primele 4 luni ale acestui an fata de perioada similara din 2013. In plus, cresterea ratei de penetrare a internetului si a vitezei de acces, alaturi de cresterea vanzarilor de smartphone-uri au avut impact semnificativ in traficul venit de pe dispozitivele mobile. Prin aceasta campanie vrem sa ii incurajam pe cat mai multi clienti sa opteze pentru acest mod simplu si rapid de cumparare.” a declarat Ana Niculae, Online Division Manager in cadrul Orange Romania.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?