[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

Oracle: una din trei organizatii din Europa centrala si de est desfasoara in prezent un proces de transformare digitala

13 noiembrie 2017

Circa 70% dintre organizațiile din Europa Centrală și de Est (CEE) derulează sau urmează să demareze un proces de transformare digitală, 35% dintre acestea fiind deja într-un amplu proiect de implementare a noilor tehnologii, a declarat, pentru AGERPRES, Cesare Capobianco, vicepreședintele Diviziei Business Applications Central Eastern Europe al Oracle.

Conform unui studiu IDC—Oracle, procesul de transformare digitală se desfășoară în prezent în 35% dintre organizațiile din Europa Centrală și de Est, urmând să fie implementat curând și în alte 34%.

„Tehnologiile utilizate în procesul de transformare digitală implică, în principal, aplicațiile cloud, mobile, Big Data, IoT, Inteligența artificială și social media. Zona CEE se află, în continuare, în urma Europei Occidentale din punct de vedere al utilizării acestor tehnologii în cadrul companiilor, dar un număr din ce în ce mai mare de organizații intenționează să le implementeze sau evaluează posibilitatea de a le implementa”, a afirmat Capobianco.

Specialistul Oracle a făcut referire, de asemenea, la faptul că mai puțin de jumătate dintre organizații sunt, la ora actuală, capabile să combine date provenite din surse multiple pentru a-și comunica strategiile proprii de marketing și vânzări.

Totodată, din raportul Oracle, intitulat „Transformarea generală a experienței clientului”, citat de oficialul companiei, reiese că numai 44% din totalul organizațiilor își analizează periodic datele referitoare la clienți pentru a-și cunoaște mai bine publicul vizat.

„Tendința pe care o au clienții este să ia în propriile mâini această experiență, fapt care face mai dificilă atribuirea succesului unui departament sau domeniu de activitate. 30% dintre mărci susțin că au nevoie de o restructurare organizațională completă la nivel intern pentru a furniza o experiență interconectată pentru client.” a menționat Cesare Capobianco.

Sursa: Agerpres

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?