Solutia de interactiune la distanta – Interactive Voice Response – Natural Language Understanding (IVR-NLU) – „se bazeaza pe cea mai moderna tehnologie” ce permite accesarea rapida a informatiilor, produselor si serviciilor bancii, prin intermediul telefonului, 24 de ore din 24, 7 zile din 7, potrivit comunicatului de presa emis de Raiffeisen Bank. „Solutia IVR-NLU respecta cerintele de securitate necesare tranzactionarii de fonduri, fiind usor de utilizat de catre clienti.”
Operatorul virtual identifica motivul apelului catre banca si apoi raspunde solicitarii direct sau redirectioneaza clientul catre operatorii din Call Center. In acest fel, un numar important de apeluri vor fi tratate in IVR-NLU, prin functionalitati de self-service, conducand la reducerea duratei de interactiune cu clientul prin telefon.
Accesarea operatorului virtual Ana se face prin apelarea la *2000 sau la numerele +40.372.213.002/+40.213.063.002, atat din tara, cat si din strainatate. Exprimarea motivului apelului trebuie sa fie facuta in cateva cuvinte clare, relevante, simple. De exemplu: “Deblocare utilizator Raiffeisen Online”, “Nu pot sa folosesc cardul bancar”, “Vreau sa fac o reclamatie” etc.
Mai multe informatii despre operatiunile si serviciile care pot fi obtinute de la operatorul virtual Ana in materialul video de mai jos:
https://www.youtube.com/watch?v=097DXfnKSII&width=500&height=350
Raiffeisen Bank este o banca universala care deserveste 2 milioane de clienti persoane fizice, 100.000 IMM-uri si 8.200 de companii. Reteaua Raiffeisen Bank numara peste 500 de unitati, peste 1.140 de ATM-uri, aproximativ 14.000 de EPOS-uri si peste 60 de MFM-uri;
Banking 4.0 – „how was the experience for you”
„So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”
Many more interesting quotes in the video below: