Vânzările de mobilă şi decoraţiuni realizate prin intermediul platformelor online au ajuns anul trecut la 222 mil. lei (fără TVA), potrivit datelor companiei de cercetare Euromonitor, iar jucătorii din piaţă vorbesc despre creşteri de până la 45% în acest an.
„Home&deco este unul dintre segmentele care au evoluat foarte mult şi au avut în acest an o creştere peste media pieţei online. Comerţul online creşte cu 45% în acest an, iar segmentul de home&deco este unul dintre sectoarele care au avut o evoluţie peste media pieţei. Volumele sunt mici însă“, explică, pentru revista Business Construct, Florinel Chiş, director executiv al Asociaţiei Române a Magazinelor Online (ARMO).
El explică faptul că acest avans s-a datorat atât intrării pe acest segment a unor importatori sau producători de mobilă şi decoraţiuni care până acum activau doar în offline, prin lansarea unui magazin online sau listarea pe marketplace, cât şi investiţiilor în platformele online făcute de jucătorii deja existenţi. De asemenea, un alt factor de creştere al acestui segment este intrarea pe piaţa din România a unor jucători străini, atât în online, cât şi în offline.
Sursa: Ziarul Financiar
Banking 4.0 – „how was the experience for you”
„To be honest I think that Sinaia, your conference, is much better then Davos.”
Many more interesting quotes in the video below: