Desi nu este retailer, Okazii.ro a reusit performanta de a mobiliza cu oferte pentru Black Friday peste 2800 de magazine online si vanzatori independenti din toata tara, valoarea totala a reducerilor de pret depasind 3,7 milioane de euro. Chiar daca marea majoritate dintre vanzatori au fost persoane fizice, Okazii.ro anunta ca numarul persoanelor juridice participante a fost in crestere fata de campania precedenta.
Fiind la a treia editie de Black Friday, campania organizata de okazii.ro a debutat pe 21 noiembrie a.c. si a fost extinsa in perioada „week end”-ului, oferind cumparatorilor posibilitatea de a achizitiona sute de mii de produse cu reduceri de pret de pana la 60%.
Inca din prima zi a campaniei numarul vizitatorilor unici a fost dublu fata de o zi obisnuita, 32% din trafic provenind de pe dispozitivele mobile iar valoarea tranzactiilor realizate pe site a avut o crestere de 132%. In topul categoriilor care au generat cele mai multe vanzari au fost Fashion& Beauty (27% din totalul tranzactiilor), Computere si electronice (17% din totalul tranzactiilor), Librarie (8% din totalul tranzactiilor), Arta si obiecte de colectie (7% din totalul tranzactiilor). Cel mai scump obiect achizitionat de pe Okazii.ro de Black Friday a fost un ceas Panerai Luminor GMT in valoare de 5500 de euro.
Okazii.ro anunta ca va continua campania Black Friday si in perioada 28-30 noiembrie. „Cumparatorii pot alege in continuare dintr-o gama variata de produse cu reduceri substantiale de pret, multe dintre ele putand fi achizitionate cu plata in rate sau cu livrare gratuita. Produsele cu discount pot fi comandate atat online, cat si telefonic.”, potrivit comunicatului de presa.
Banking 4.0 – „how was the experience for you”
„So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”
Many more interesting quotes in the video below: