[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

Oamenii s-au aprovizionat cu alimente si produse farmaceutice iar acum se concentreaza pe achizitionarea de articole home & deco. Vanzarile bonami.ro „au depasit previziunile”, in martie.

16 aprilie 2020

Magazinul online din domeniul home & deco, ce înregistra o cifră de afaceri de  55 de milioane euro în 2019, a crescut cu 10 procente în martie, față de previziunile inițiale. Bonami, cu sediul la Praga, în Republica Cehă, și-a creat în ultima lună cel mai mare stoc de produse din istoria sa și a adăugat un alt spațiu de depozitare. 

Inițial, compania a înregistrat o scădere a vânzărilor, în perioada imediat următoare  declanșării pandemiei, tendința pieței fiind aceea de creștere pe zona alimentară și farmaceutică. Ulterior „vânzările au depășit previziunile.”, potrivit comunicatului companiei.

„ Oamenii s-au aprovizionat, iar acum au mult timp liber la dispoziție. De aceea se concentrează pe locul în care își petrec cea mai mare parte a timpului, propriul cămin”, a declarat Pavel Vopařil, CEO Bonami .

În primă fază, cele mai populare au fost produsele pentru curățare, organizare sau accesoriile pentru bucătărie. Apoi s-au adăugat toate gamele de produse pentru exterior și mobilierul, primăvara fiind sezonul preferat pentru reînnoirea și renovarea casei. 

Pentru a veni în întâmpinarea cerințelor clienților săi, Bonami a achiziționat cel mai mare stoc de produse de până acum: peste 25.000, cu expediere imediată și peste 60.000 sunt disponibile pe site, spre achiziționare.

Prin comparație, un magazin mare tipic, cu mobilier și accesorii pentru casă, are mai puțin de 10.000 de produse disponibile. De asemenea, gama a fost completată cu produse de drogherie și cosmetice, foarte solicitate în această perioadă.

Pe termen mediu, magazinul online va continua să își concentreze eforturile pe dezvoltarea conceptului omnichannel, strategie ce implică utilizarea mai multor canale de vânzare și comunicare, simultan.

Adauga comentariu

Noutăți
Premium
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?