O treime dintre clientii Raiffeisen Bank foloseste instrumente de plata cu acces la distanta

17 noiembrie 2015

Aplicatia Raiffeisen Online are in prezent peste 650.000 de utilizatori, numarul acestora crescand cu 100.000 in cursul acestui an. In acest moment, o treime dintre clientii Raiffeisen Bank foloseste instrumente de plata cu acces la distanta.

“O tendinta imbucuratoare manifestata de cativa ani, confirmata si in 2015, este aceea ca tot mai multi clienti opteaza pentru plati online si folosesc canalele electronice pentru a face operatiuni bancare – peste 100.000 de utilizatori noi Smart Mobile si Raiffeisen Online in 2015. Raiffeisen Bank are in prezent peste 650.000 de utilizatori ai aplicatiei Raiffeisen Online si un portofoliu extins de furnizori de utilitati sau alti parteneri comerciali” a spus Catalin Munteanu, Director executiv, Aria Persoane Fizice, Raiffeisen Bank.

Cel mai recent furnizor de utilitati pentru care banca ofera plati prin Raiffeisen Online este Vodafone. Concret, clientii Raiffeisen Bank care folosesc site-ul www.vodafone.ro pentru achizitii de telefoane si accesorii, plata lunara a abonamentului sau reincarcare cartele prepay pot plati direct, prin intermediul Raiffeisen Online, serviciile sau produsele pentru care opteaza.

Odata ce clientul a ales de pe site-ul Vodafone serviciul sau produsul dorit, acesta introduce online datele solicitate de compania Vodafone Romania si alege modalitatea de plata prin Raiffeisen Internet Banking.
„Clientul este redirectionat automat catre aplicatia Raiffeisen Online, unde introduce codul de utilizator si codul de autentificare. In ecranul de plata, utilizatorul selecteaza contul, iar detaliile tranzactiei sunt preluate automat de pe site-ul Vodafone. Ulterior, urmeaza confirmarea platii, iar utilizatorul este din nou directionat pe site-ul Vodafone, unde poate vizualiza confirmarea tranzactiei.”, se precizeaza in comunicatul de presa.

In plus, clientii comuni ai companiilor Vodafone Romania si Raiffeisen Bank pot achita factura lunara Vodafone direct din aplicatia Raiffeisen Online. Platforma permite memorarea datelor utilizatorului de servicii Vodafone si, dupa obtinerea acordului acestuia, permite efectuarea de plati lunare,automate, fara a mai fi necesara introducerea elementelor din factura sau altor date. Solutia permite inclusiv interogarea sumei minime de plata pentru facturile restante, in scopul deblocarii contului de utilizator.

Raiffeisen Bank pune la dispozitia clientilor sai multiple canale electronice de acces la serviciile si produsele sale: Internet banking (Raiffeisen Online), Phone Banking (Raiffeisen Direct), Mobile Banking (Smart Mobile) sau plata automata a facturilor prin Direct Debit. Principalele avantaje de care beneficiaza clientii care folosesc aceste canale sunt disponibilitatea lor 24 din 24 de ore, 7 zile din 7 si costurile cu pana la 85% mai mici decat cele de la ghiseele bancii.

Raiffeisen Bank este o banca universala care deserveste aproximativ 2 milioane de clienti persoane fizice, 100.000 IMM-uri si 7.800 de companii. La mijlocul anului 2015, reteaua Raiffeisen Bank numara peste 500 de unitati, peste 1.100 de ATM-uri si aproximativ 13.400 de EPOS-uri.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Gabriela Nistor – director general adjunct BT

Tendinţele pe care le-am remarcat înainte de începerea pandemiei s-au accelerat pe perioada stării de urgenţă. Am văzut acest lucru ca o oportunitate, un tipping point pentru bancă. Post-pandemie nu avem cum sa ne întoarcem la comportamentul financiar pe care îl aveam până în februarie a.c. Relaţia românilor cu online-ul s-a schimbat. In plus, cardul fizic se va dematerializa. Vom asista la o scădere a cererii pentru cardurile fizice, respectiv la o creştere a preferinţei pentru componenta digitală a acestora.”

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale in 2020?