[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

O treime din reteaua de unitati Raiffeisen Bank va elimina operatiunile cu numerar la ghiseu – din aceasta luna

2 noiembrie 2020

Raiffeisen Bank anunta ca incepand cu luna noiembrie, aproximativ o treime (129) dintre agentiile sale vor intra in era “Viata fara CA$H”. „Asta inseamna ca operatiunile cu numerar se vor efectua exclusiv la terminalele multifunctionale MFM/ATM, in zona 24H, existenta in fiecare unitate,” potrivit comunicatului bancii.

In plus, banca are in alte cateva zeci de unitati program redus de casierie, pe care il va adapta continuu, pe masura ce traficul va scadea si alternativa digitala oferita clientelei va acoperi o gama si mai larga de operatiuni cu numerar.


An de an, Raiffeisen Bank investeste sume considerabile pentru a asigura o experienta superioara clientilor sai prin serviciile oferite in unitatile sale. Anul acesta, contextul pandemiei a accelerat multe proiecte de digitalizare si schimbari curajoase pentru folosirea operatiunilor “fara cash”, iar asta s-a intamplat nu doar in industria bancara. Pentru noi a fost momentul oportun pentru a face inca un pas spre incurajarea tranzactilor digitale. Vrem sa dam tuturor colegilor din agentiile fara casierie, posibilitatea de a dedica timp activitatilor cu valoare adaugata pentru clienti, cum sunt consilierea in vederea intelegerii tuturor functionalitatilor aplicatiilor noastre si a beneficiilor ofertei noastre de solutii financiare,” a spus Monica Udrescu, director executiv retea de unitati Raiffeisen Bank

Operatiunile cu numerar pe care le efectuau clientii Raiffeisen Bank Romania la ghiseu in cele 129 de unitati vor putea fi facute pe masini multifunctionale (MFM-uri) sau vor avea solutii alternativa (Raiffeisen Online, Smart Mobile, Colectare).

„Fiecare angajat al bancii va fi gata sa asiste clientii pentru a invata sa utilizeze eficient toate canalele alternative de plata (ATM/MFM, Online & Smart Mobile). In cazurile in care nu exista solutie alternativa pentru operatiunile care implica cash-ul, clientii vor fi indreptati catre o agentie Raiffeisen Bank din proximitate,” se mai precizeaza in comunicat.

Ce operatiuni se pot face la MFM?

Depunere si retragere de numerar, in lei, in si din conturile proprii; Plata ratelor (lei); Plata facturi utilitati; Depunere lei in contul tertilor (clienti Raiffeisen Bank); Operatiuni de schimb valutar (euro/USD in lei); Mini-extras de cont; Interogare sold; Schimbare PIN; Deblocare PIN(pentru cardurile Mastercard); Primire bani prin Western Union.

###

Raiffeisen Bank are peste 2,2 milioane de clienti, persoane fizice si juridice. Numarul clientilor digitali – cei care utilizeaza aplicatiile de digital banking, Raiffeisen Online si Smart Mobile – a depasit 700.000 la mijlocul anului 2020. Raiffeisen Bank detine cel mai mare portofoliu de carduri de credit active din Romania – 530.000, iar numarul de carduri de debit active a trecut de 2 milioane. Banca are aproximativ 5000 de angajati, 335 de agentii in toata tara, 770 de ATM-uri, 373 de masini multifunctionale (MFM-uri) si o retea de peste 23.000 de POS-uri.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?