O serie de facilitati ale aplicatiei ING Home’Bank au fost indisponibile temporar. Altele au fost eliminate pur si simplu. Banca explica de ce.

10 octombrie 2019

„Tanti de la ING Romania baga si tu serverul de la homebank-ul in priza, dai mai incolo cu aspiratorul.”, scrie Dragos Schiopu pe pagina de facebook a ING Bank Romania.

Alti clienti remarca faptul ca unele facilitati pur si simplu nu mai sunt disponibile. Un astfel de exemplu este optiunea de modificare limite alerte Push care „momentan nu mai este disponibila”, dupa cum precizeaza chiar banca pe facebook, intr-un mesaj catre Bogdan Badiu care se declara nemultumit de situatie: „Faceti ceva, e trist modul in care nu reparati ce nu functioneaza si ca eliminati din functionalitati in loc sa adaugati.”

Iata ce scrie Marcel Banu: „Din rău în mai rău. Am reușit să iau, prin aplicația specifică ING rovinietă, atît pentru mine cît și pentru prieteni. Acum nu mai pot, nu mai există opțiunea. Orice plată nouă am efectuat din contul meu, puteam s-o salvez în „My Payments”. Acum nu. De ce ?
În loc să progresați voi faceți pași înapoi?”

Banca precizeaza ca serviciul de plata vinieta a fost eliminat din Home’Bank ca urmare a unor reglementari legale si mai spune ca „In acest moment, optiunea My Payments nu este editabila, dar toate platile raman salvate si le poti accesa din campul Search meniul Plati – Plata in lei.”

Cele mai recente probleme ale aplicatiei de Home Bank de la ING se pare ca au pornit dupa data de 26 septembrie, cand banca a facut un update, iar pentru unii clienti aplicatia pur si simplu nu a mai pornit.

„Dupa ultimul update, aplicatia nu mai porneste ! Stie cineva ceva?”, intreba Dragos Marius Haraga in 27 septembrie.
Raspunsul bancii: „Problema se manifesta la majoritatea clientilor.
Pana la remedierea definitiva, poti face clear cache, clear data si reinstalare aplicatie, dar fara sa activezi ING Pay pentru ca o sa blocheze serviciul de HB. Serviciul de plata cu telefonul este indisponibil pana la rezolvarea definitiva.”

Contactacti de Wall-street.ro, reprezentantii ING Bank Romania precizeaza urmatoarele:

„In data de 26.09.2019, ca urmare a unei actualizari de aplicatie Home’Bank, o parte dintre clientii cu serviciul ING Pay (plata cu telefonul la POS) activ si versiune de Android mai veche de 7.1, au intampinat probleme la pornirea aplicatiei. Problema se manifesta prin afisarea unui ecran negru, iar pentru a putea accesa aplicatia, clientul trebuia sa acceseze setarile telefonului, sectiunea ‘Aplicatiile mele”, si sa stearga datele stocate de aplicatie. Ulterior, aplicatia Home’Bank pentru mobil putea fi utilizata in conditii normale, mai putin functionalitatea ING Pay.

Actualizarea aplicatiei a fost necesara ca urmare a unei cerinte obligatorii a Google de a oferi suport pentru telefoanele cu arhitectura x64. In cadrul testarii interne efectuate inainte de publicarea noii versiuni a aplicatiei Homebank, eroarea nu s-a manifestat.

In data de 27.09.2019, o noua versiune de aplicatie a fost incarcata in Google Play. Aceasta versiune a rezolvat problema semnalata de clienti la versiunea anteriorara precum si posibilitatea de a activa serviciul ING Pay. Versiunea noua a fost disponibila pentru clienti incepand cu data de 29.09.2019, intrucat in perioada 27-29.09, actualizarea aplicatiei a fost procesata de catre Google, conform procesului standard de revizuire aplicat de Google. In zilele urmatoare au mai fost semnalate probleme izolate pe unele dispozitive cu sistem de operare Android, care nu au impiedicat insa utilizarea aplicatiei. Erorile au fost remediate prin versiunea actuala a aplicatiei incarcata in Google.”

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Gabriela Nistor – director general adjunct BT

Tendinţele pe care le-am remarcat înainte de începerea pandemiei s-au accelerat pe perioada stării de urgenţă. Am văzut acest lucru ca o oportunitate, un tipping point pentru bancă. Post-pandemie nu avem cum sa ne întoarcem la comportamentul financiar pe care îl aveam până în februarie a.c. Relaţia românilor cu online-ul s-a schimbat. In plus, cardul fizic se va dematerializa. Vom asista la o scădere a cererii pentru cardurile fizice, respectiv la o creştere a preferinţei pentru componenta digitală a acestora.”

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale in 2020?