O noua solutie de plata: credite online pentru cumparaturi online

8 februarie 2018

Credius Pay și Netopia mobilPay anunță lansarea unei soluții de plată dedicată magazinelor online, prin care clienții acestora vor putea să finalizeze o comandă chiar și în cazul în care nu dispun de fonduri suficiente pe carduri.

Astfel, clienții care doresc să facă o comandă sau să plătească o factură prin intermediul mobilPay, și cărora li se transmite că nu au suficienți bani pe card în momentul finalizării comenzii, vor avea posibilitatea de a plăti cu ajutorul Credius Pay. ”Prin această nouă opțiune, le va fi pusă la dispoziție instant o sumă între 100 și 750 de lei, pentru ca aceștia să finalizeze procesul de plată cu succes.”, potrivit profit.ro

Comisionul de acordare este 0, iar semnarea acordului pentru împrumut se desfășoară online, prin completarea unui formular de către client, precizeaza sursa citata. De asemenea, operațiunea nu implică niciun cost suplimentar pentru comerciant. Nimic insa despre costurile la suma trasa, pentru cel care practic este creditat de Credius pentru a putea plati factura.

“Parteneriatul pe care l-am lansat impreuna cu cei de la Credius Pay este menit sa creasca semnificativ vanzarile magazinelor online partenere NETOPIA mobilPay, cu mai putine comenzi anulate. Procedura este simpla si nu necesita mult timp, astfel ca vine la indemana oricarui cumparator care isi doreste un anumit produs sau serviciu dar nu are suficiente fonduri pe card.“, a declarat Antonio Eram, CEO si Fondator NETOPIA mobilPay.

Clientii celor peste 4.000 de parteneri NETOPIA mobilPay pot beneficia de noua functionalitate de la sfarsitul anului trecut.

Pe site-ul Credius nu sunt informatii despre facilitatea Credius Pay. Am incercat o discutie online pe site-ul companiei insa operatorul nu a putut sa ofere detalii. Foarte probabil ca informatia nu a ajuns inca la el, ceea ce ridica din start un semn de intrebare despre calitatea serviciilor oferite. Iata mai jos dialogul.

Prima intrebare din partea mea a venit la 10.50. Dupa primele 10 minute de asteptare am primit in sfarsit o reactie. Am precizat din nou ce vroiam sa aflu si nu a mai venit nici un raspuns. Am inchis chat-ul la 11.22, dupa o jumatate de ora de asteptare in care nu am aflat nimic.

chat Credius final

Cei care vor dori sa apeleze la acest serviciu, isi pot face insa o parere orientativa despre costuri daca vor studia conditiile de acordare a unui credit online de nevoi personale. Astfel pot afla ca pot ajunge la un DAE de peste 5.000% (vezi tabel).

Inovatia subtire, cu costuri se tine, nu?

conditii creditare credius

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Gabriela Nistor – director general adjunct BT

Tendinţele pe care le-am remarcat înainte de începerea pandemiei s-au accelerat pe perioada stării de urgenţă. Am văzut acest lucru ca o oportunitate, un tipping point pentru bancă. Post-pandemie nu avem cum sa ne întoarcem la comportamentul financiar pe care îl aveam până în februarie a.c. Relaţia românilor cu online-ul s-a schimbat. In plus, cardul fizic se va dematerializa. Vom asista la o scădere a cererii pentru cardurile fizice, respectiv la o creştere a preferinţei pentru componenta digitală a acestora.”

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale in 2020?