[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

O noua solutie de finantare, alternativa la serviciile de tip „cumpara acum, plateste mai tarziu”. Fintech-ul Octo Banking a lansat in Romania facilitatea OctoPay, din 3 august

4 august 2021

Octo Banking a lansat in Romania facilitatea OctoPay prin care orice persoana fizica sau juridica care nu poate sau nu doreste sa achite plata imediata din fondurile proprii, poate accesa oferte de finantare rapida, atat pentru cumparaturi online, cat si offline, indiferent de valoare.

De asemenea, OctoPay este disponibil si pentru achitarea diverselor servicii sau facturi precum cele de electricitate sau gaz. In plus, OctoPay este gratuit, atat pentru utilizatori, cat si comercianti.

Aceasta facilitate vine in sprijinul consumatorilor din Romania ca o alternativa la solutiile „Buy Now, Pay Later” intrucat prin intermediul OctoPay, „acestia au posibilitatea de a accesa cea mai buna oferta de finantare de pe piata datorita procesului de licitare contra-cronometru in care institutiile financiare partenere ale Octo Banking concureaza in timp real pentru a furniza cea mai buna oferta posibila fiecarui utilizator,” potrivit comunicatului.

Marius Avram, Country Manager, Octo Banking Romania: „Majoritatea partenerilor nostri financiari ofera dobanda 0% in primele 30 de zile, asadar avantajele esentiale al OctoPay fara de solutiile BNPL (Buy Now, Pay Later) sunt reprezentate de costurile mult mai scazute pe care utilizatorii nostri urmeaza sa se plateasca in cazul in care isi doresc finantare pe o perioada mai indelungata de 30 de zile, dar si inexistenta unui plafon limita al finantarii, si implementarea foarte simpla la comercianti. Avantajul principal, cel al costurilor mai scazute, se datoreaza procesului de licitare al Octo Banking prin care, practic, aducem la aceeasi masa (virtuala) institutiile financiare din Romania care concureaza in timp real si contra-cronometru pentru ca utilizatorii noastri sa aiba cu adevarat posibilitatea de a accesa cea mai buna oferta de pe piata.

Totodata, solutia OctoPay este de ajutor si comerciantilor, atat celor online, cat si offline, intrucat unul dintre motivele pentru care vizitatorii parasesc magazinele, in special cele online, fara a cumpara, este reprezentat de imposibilitatea achitarii platii in acel moment, parasirea magazinului facandu-se fara adaugarea produsului in cosul de cumparaturi.

In cazul comerciantilor sau al furnizorilor de servicii, implementarea OctoPay se face fie prin adaugarea butonului OctoPay in mediul online (magazin e-commerce, website, e-mail etc.), fie prin adaugarea unui QR code in mediul offline (magazin fizic, lant retail etc.).

Bogdan Atanasiu, CEO, Octo Banking: „Planuim ca in perioada urmatoare sa scurtam intregul proces la doar 2 ore din momentul in care o persoana apasa butonul OctoPay sau scaneaza codul QR la comercianti, si pana la efectuarea efectiva a platii catre comerciant. Pentru indeplinirea acestui target, lucram cu partenerii financiari pentru optimizarea procedurilor, precum si punerea la dispozitie in ecosistemul Octo Banking, in mod gratuit, pentru fiecare utilizator a unui cont + card de debit virtual (+ fizic, la cerere) in care sa ii fie transferata suma imprumutata si prin intermediul caruia sa efectueze plata imediat.

______________

Octo Banking este un FinTech ceh cu sediul la Praga, prin intermediul caruia utilizatorii au posibilitate de a accesa cele mai bune oferte de servicii financiare de pe piata, de la finantare, depozite sau asigurari, pana la leasing sau factoring, totul datorita procesului unic de licitare in cadrul caruia institutiile financiare concureaza in timp real si contra-cronometru.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?