Orange Money, societatea înființată de Orange România pentru furnizarea de servicii de plăți și de transfer de bani de pe telefonul mobil, și-a majorat capitalul social cu 76,14 milioane de lei, la 180,6 milioane de lei, prin aport în numerar al operatorului de telefonie mobilă, potrivit profit.ro.
Operațiunea este a doua din acest an, după ce în primăvară liderul pieței de telefonie mobilă a majorat capitalul Orange România cu 18,6 milioane de lei.
Orange România a anunțat în noiembrie 2016 că a lansat serviciul Orange Money, prin intermediul căruia utilizatorii pot plăti facturi de utilități, reîncărca opțiuni pentru cartele preplătite de telefonie mobilă și pot primi și transfera bani.
În noiembrie 2018, Orange Money a semnat un parteneriat strategic cu Visa care deschide calea către furnizarea de soluții financiare digitale inovatoare în România. Ca urmare a dezvoltărilor aduse serviciului Orange Money, numărul de utilizatori a înregistrat o creștere de 59% în T4 2018 comparativ cu T4 2017, ajungând la peste 129.000 de clienți la 31 decembrie 2018.
După lansarea din primul trimestru a cardurilor de debit Visa contactless, fizice și virtuale, plata cu telefonul prin tehnologia NFC și plata cu ceasul inteligent Fitbit sau Garmin, în luna iunie a.c. şi Apple Pay a devenit disponibil clienţilor Orange Money. Cu Apple Pay pe iPhone, Apple Watch, iPad și Mac, clienții pot efectua plăți în orice țară, în magazine, restaurante, taxiuri, și oriunde există un terminal POS contactless.
Ca urmare a dezvoltărilor aduse serviciului Orange Money, numărul de utilizatori a înregistrat o creștere de 37% în T2 2019 comparativ cu T2 2018, ajungând la peste 141.000 de clienți la 30 iunie 2019.
Orange Money a înregistrat anul trecut pierderi de 20,4 milioane de lei, de la 9,7 milioane de lei în 2017. Afacerile au crescut la 1,1 milioane de lei, de la 153.085 lei în 2017.
Banking 4.0 – „how was the experience for you”
„So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”
Many more interesting quotes in the video below: