Pagina de facebook a ING publica vineri, la ora 14.24 urmatorul mesaj: „Momentan, serviciul ING Home’Bank întâmpină erori de funcționare pentru unii utilizatori. Lucrăm la remedierea acestei situații și vom reveni cu vești. Celelalte servicii ING funcționează în parametrii normali. Până rezolvăm situația, puteți utiliza cardurile ING pentru a efectua plăți și tranzacții la ATM.”
La cateva ore dupa incheierea programului de lucru, in aceeasi zi, banca revenea cu actualizari: „Revenim cu vești bune: serviciul Home’Bank este funcțional începând cu ora 20:00. Ne cerem scuze pentru neplăcerile cauzate și vă mulțumim pentru răbdare și încredere. Toate serviciile ING sunt funcționale acum.”
In toata aceasta perioada, nervii au fost intinsi la maxim. Banca a primit peste 400 de comentarii pe pagina sa de facebook iar multi clienti au amenintat cu renuntarea serviciilor.
Au fost si clienti intelegatori, unii dintre ei venind chiar cu propuneri constructive. Iata ce a scris Bogdan Zarchievici: „Dacă tot faceti update, rezolvati va rog si problema PDF-urilor fara sume de la platile in valuta.” La care banca a raspuns: „Speram sa venim cu vesti bune curand legat de aceasta problema.”
Banking 4.0 – „how was the experience for you”
„To be honest I think that Sinaia, your conference, is much better then Davos.”
Many more interesting quotes in the video below: