[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

O campanie nationala de promovare poate duce la o crestere imediata de 30% a veniturilor pentru un magazin online

28 februarie 2014

Este cazul floridelux.ro, care anul trecut a obtinut afaceri de 750.000 de euro, cu 40% mai mari comparativ cu 2012, sustinute de investitiile in infrastructura, logistica dar mai ales in promovare. Aceasta din urma a insemnat o campanie publicitara realizata de operatorul telecom Vodafone, in care floraria FlorideLux si reprezentantul sau, Marius Dosinescu, au fost actorii principali.

„Campania Vodafone de anul trecut, care a prezentat povestea si oamenii din spatele succesului FlorideLux, a fost principalul catalizator al cifrei de afaceri, generand o crestere imediata de peste 30%, fata de cea naturala estimata initial”, a declarat Marius Dosinescu, CEO si fondator FlorideLux.ro

In 2013 compania si-a mutat sediul intr-un spatiu de peste 500 metri patrati, care cuprinde birourile, camera frigorifica, depozitul si un atelier cu peste 6 posturi de lucru permanente pentru floristi.

Tot anul trecut, compania a deschis prima florarie din reteaua FlorideLux in Brasov si a semnat contractul pentru spatiul florariei din Cluj, care urmeaza sa fie deschisa in curand. In prezent, floraria FlorideLux din Brasov genereaza circa 2% din business-ul grupului, insa in viitor, odata cu extinderea retelei de florarii la nivel national, aceastea urmeaza sa genereze peste 50% din cifra totala de afaceri.

Pentru acest an, FlorideLux isi propune sa obtina o cifra de afaceri de pana la 1,2 milioane de euro, obiectiv conditionat de puterea de cumparare a consumatorilor si de extinderea in sistem de franciza a florariilor, potrivit comunicatului de presa al companiei.

„Anul acesta depindem foarte mult de puterea de cumparare a romanilor. Astfel, intr-un scenariu pesimist vorbim de afaceri de 900.000 euro, iar in varianta cea mai optimista, asteptam afaceri de 1,2 milioane euro, care includ si veniturile generate de extinderea retelei de florarii FlorideLux”, a precizat Dosinescu.

Potrivit lui Dosinescu, compania are deja contracte semnate si spatii in curs de amenajare in Cluj, Arad si Pitesti, si se afla in negocieri avansate pentru extinderea retelei in alte peste 10 orase din tara, printre care Ploiesti, Iasi, Timisoara si Oradea.

In ceea ce priveste vanzarile din perioada 1 si 8 Martie, FlorideLux estimeaza ca vor fi cu pana la 30% mai mici fata de perioada similara a lui 2013, avand in vedere ca vor fi sambata, zi in care vor lipsi comenzile corporate. Circa 80% din totalul vanzarilor de Martisor sunt generate de comenzile corporate, restul de 20% fiind comenzi private.

Aceasta potentiala pierdere in vanzari a fost insa compensata de Valentine’s Day si Dragobete cand valoarea comenzilor a fost de circa 30.000 Euro, dublu fata de perioada similara din 2013. Comanda medie a fost de aproape 60 de Euro, fata de 45 Euro in anii anteriori. Au existat insa si comenzi cu mult peste medie.

“Cea mai mare comanda facuta cu ocazia Valentine’s Day si Dragobete, a fost de peste 750 euro, cu livrare in Braila. Am avut si comenzi de 1.500 – 2.000 euro, insa nu cu livrare in aceeasi locatie,, a declarat pentru Wall-Street.ro, Marius Dosinescu, CEO si cofondator al companiei.

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?