Fintech-ul Beez a intrat rapid pe nișa retail-ului alimentar și a încheiat un parteneriat pentru a da posibilitatea clienților nevoiți să stea în casă să comande din aplicație carne și mezeluri.
„Dupa patru săptămâni de autoizolare, echipa beez a construit o funcționalitate nou-nouță 😲, care să poată servi ca soluție de protecție, aprovizionare și livrare de alimente proaspete și fără risc, prin parteneriate noi – ea se numește Food Marketplace și este deja live.”, anunta beez.
Noua funcționalitate din platforma Beez permite comanda de alimente, „cu plata online, cu cardul și în siguranță, alături de livrarea rapidă a produselor direct la ușa ta, în 24h.”, dupa cum precizeaza compania.
Primul partener inscris pe platforma beez este Elit, unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa de mezeluri, care a început să preia comenzi de la clienţii finali şi să le livreze prin resurse proprii, in 25 de orase din Romania. Printre acestea se numara Cluj, București, Constanța, Timișoara, Arad, Sibiu, Alba Iulia, Deva, Târgu-Mureș, Ploiești, Satu Mare, Zalău, Oradea si Brăila.
„Viziunea noastră este să creăm prima reţea cu acoperire naţională, în care producătorii locali care pot să asigure livrarea produselor lor în zone limitate geografic, respectiv în oraşul unde aceştia produc, să aibă acces la utilizatorii care au nevoie de aceste produse. Un plus al întregului proces de tranzacţionare, în conjunctura data, este faptul că plăţile, respectiv încasările, se fac în siguranţă, cu cardul bancar în aplicaţia Beez“, a declarat Lucian Cramba, director operaţional al Beez.
Primele comenzi au ajuns la utilizatorii Beez, iar Mihaela Chirac a trimis o filmare la primirea coletului ei.
„Ma gandeam ca vine de abia maine, ca noi am pus comanda aseara tarziu. Imi place mult ca pe factura este o foaie si cu temperatura la care se tin produsele si cate zile sunt valabile. Iar produsele sunt sigilate separat. Un punct foarte bun si asta.”
Start-up-ul are în plan să înroleze şi alţi parteneri, oferindu-le posibilitatea să listeze produse alimentare, să se implice în preluarea şi încasarea comenzilor, ulterior plătindu-le “imediat” banii încasaţi direct în contul bancar.
Beez, start-up local care a dezvoltat o aplicaţie mobilă ce ajută utilizatorii să economisească bani atunci când fac cumpărături online, a primit până acum finanţări în valoarea totală de 1,6 milioane euro, din care cea mai mare sumă, de 1,2 milioane euro, a fost primită recent de la ROCA X, fondul de investiţii Gapminder şi încă un investitor privat.
Banking 4.0 – „how was the experience for you”
„So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”
Many more interesting quotes in the video below: