Telekom Romania anunta ca a înregistrat o creștere cu 77% a numărului de instalări ale aplicației de management al contului MyAccount Telekom în al doilea trimestru al acestui an, față de T1 2020. Clienții Telekom au descărcat aplicația mobilă, atât pe dispozitive mobile cu sistem de operate Android, cât și pe iOS, pentru a-și gestiona online serviciile de telecomunicații.
Grad de adoptie si utilizare
Telekom Romania precizeaza ca, în cadrul aplicației, numărul plăților electronice s-a dublat în al doilea trimestru al anului 2020 comparativ cu T2 2019, iar numărul de utilizatori activi a crescut de 2,5 ori.
De asemenea, numărul de conturi nou create s-a dublat, comparativ cu perioada similară a anului trecut.
Folosind MyAccount, clienții Telekom Romania pot activa și dezactiva roamingul sau extraopțiunile, restricționa numărul de telefon, în cazul pierderii telefonului, recupera codul PUK, rezolva eventualele deranjamente și prelua sesizărilor.
Aplicația mobilă MyAccount este gratuită şi disponibilă pentru orice client Telekom Romania care are acces la magazinele Google Play și App Store.
Banking 4.0 – „how was the experience for you”
„So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”
Many more interesting quotes in the video below: