21 august, 2012 – 22.500 de clienti folosesc acum serviciul de Mobile Banking al Bancii Transilvania, BT24, in crestere cu 50% in decurs de doar trei luni. In ultimele sapte saptamani, numarul de clienti a crescut, in medie, cu 1.240 pe saptamana. Banca si-a atins astfel obiectivul propus pana la finalul acestui an, contribuind la cresterea accesibilitatii operatiunilor bancare realizate prin smartphone.
Prin optiunea BT, care permite abonarea online la Mobile Banking prin intermediul Internet Banking BT24, persoanele fizice si firmele au la dispozitie 3 luni de gratuitate pentru acest serviciu, de la data activarii lui. Facilitatea de abonare online ramane valabila si dupa aceasta campanie care tocmai s-a incheiat, asa incat clientii vor putea opta online in continuare pentru Mobile Banking, la un abonament accesibil, de 4 lei/luna pentru persoanele fizice si de 5 lei/luna pentru persoanele juridice.
Mobile Banking BT24 permite clientilor bancii sa realizeze o gama variata de operatiuni – simplu, intr-un interval de timp foarte scurt si in conditii de maxim confort: plati in lei, transferuri intre conturi proprii, depozite, plati ale facturilor sau schimburi valutare. De asemenea, pot fi vizualizate online: tranzactiile, soldurile conturilor, limitele de sume setate pe carduri, precum si date despre credite.
Banca Transilvania a lansat in acest an doua noi facilitati ale acestui serviciu: posibilitatea platii facturilor de utilitati, prin scanarea codului de bare direct de pe telefonul de tip smartphone, respectiv abonarea la Mobile Banking, direct din Internet Banking BT24.
In prima jumatate a acestui an, BT a castigat 100.000 de noi clienti numarul acestora crescand de la 1.463.580 la 1.563.206. Operatiunile cu clientela au ajuns la 106,7 milioane tranzactii, in crestere cu 11,7%, în comparatie cu perioada similara din 2011.
Dupa primele sase luni, banca avea 136.000 de utilizatori activi ai serviciului de Internet banking care au generat 2,4 milioane tranzactii. De asemenea, BT inregistra 13.800 de abonati ai serviciului de mobile banking dintre care doar o treime a si efectuat tranzactii, numarul operatiunilor ridicandu-se la aproximativ 10.400.
Banking 4.0 – „how was the experience for you”
„So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”
Many more interesting quotes in the video below: