Numarul clientilor BCR a crescut cu 200.000 in 2019, ajungand la 3,3 mil. Doar unul din patru este utilizator al platformei George.

2 martie 2020

Numărul clienților digitali activi a crescut cu 34% față de anul precedent, prin lansarea primului credit negarantat complet digital și a primei facilități online de refinanțare a creditelor, potrivit unui comunicat BCR.

Banca a lansat George Credit, primul împrumut de nevoi personale complet digital cu 3.800 de credite de nevoi personale acordate în primele trei luni. Platforma online Casa Mea App, care gestionează fluxul de documente pentru creditele ipotecare, lansată în 2019, a fost deja utilizată pentru unul din patru credite ipotecare nou acordate.


Numărul total de clienți a crescut la 3,3 milioane la sfârșitul anului trecut, față de 3,1 milioane din 2018. George a ajuns la 720.000 de utilizatori, înregistrând o creștere de 76% a vânzărilor de produse digitale; 84 de noi funcționalități integrate atât pe platforma mobile, cât și cea pentru web.

BCR a continuat parteneriatul strategic cu IKEA, prin intermediul căruia banca a furnizat mai mult de 26.200 de carduri de credit în 2019.

Rețeaua națională de acceptare numara aproape 2000 de ATM-uri și mașini multifuncționale si 14.500 POS-uri.

„În 2019 am fost determinați să învățăm și să ne adaptăm, pentru a susține economia reală, pentru a promova educația financiară și pentru a aduce prosperitate clienților noștri. Ne-am concentrat pasiunea și eforturile pentru a accelera digitalizarea proceselor și operațiunilor, printr-o strategie integrată, în beneficiul tuturor echipelor și canalelor noastre de interacțiune cu clienții. Vreau să mulțumesc colegilor noștri pentru că au acceptat să mergem împreună în această călătorie digitală, și clienților, pentru deschiderea cu care au adoptat noile noastre soluții, alegând o experiența bancară mai simplă și mai flexibilă. Vom continua să inovăm și să simplificăm modul de lucru, pentru că este aspirația noastră să facem banking-ul mai ușor și mai plăcut pentru oamenii cu care interacționăm”, a declarat Sergiu Manea, CEO Banca Comercială Română.

BCR a înregistrat un profit net de 593,2 milioane de lei (125 milioane de euro) în 2019, în scădere cu 50,7% față de profitul net de 1.202,3 milioane de lei (258,3 milioane de euro) în 2018, ca urmare a constituirii unui provizion excepțional legat de activitatea BCR Banca pentru Locuințe, în pofida celui mai bun rezultat operațional din ultimii cinci ani, susținut de o creștere puternică a creditelor.

Rezultatul operațional a crescut cu 9,3% la 1.786,9 milioane de lei (376,5 milioane de euro) în 2019, de la 1.635,4 milioane de lei (351,4 milioane de euro) în 2018, susținut de veniturile operaționale mai mari și de un control strict al costurilor.

Adauga comentariu

Noutăți
Nocash
Cifra/Declaratia zilei

Mihai Draghici – CEO PayByFace

„Dupa ce oamenii creeaza un cont PayByFace si au adaugat cardul, selfi-ul si PIN-ul, si au avut un pic de curaj sa se duca sa incerce, daca au incercat o data plata prin recunoastere faciala nu mai folosesc altceva (n.r. ca modalitate de plata). 80% dintre ei numai asta folosesc. Le place la nebunie.” 

Afla aici rezultatele in adoptia platii prin recunoastere faciala.

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?