[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

Noul Head of Growth pentru Europa Centrală și de Est schimba paradigma si propune atragerea clientilor prin „campanii de marketing si comunicare inovatoare”, inclusiv la TV. Pana acum, promovarea era „by word of mouth”.

13 mai 2022

Revolut anunta numirea lui Aleksej Koscejev în poziția de Head of Growth pentru Europa Centrală și de Est. Koscejev, care are o experiență relevantă în marketing, va fi responsabil de consolidarea brandului Revolut în țările din regiune, unde aplicația are 5 milioane de clienți, din care peste 1,7 milioane în România.

Aleksej Koscejev a fost Global Head of TV & offline al Delivery Hero, coordonând activitățile de promovare în Europa, Orientul Mijlociu și Nordul Africii, Asia-Pacific și America de Nord (SUA și Canada). Anterior, a deținut poziții de senior în echipele de marketing ale Lidl (Lithuania) și Vizeum – Dentsu Aegis Network, unde a lucrat opt ani.

În calitate de Head of Growth pentru cele zece piețe locale unde Revolut este prezentă, Koscejev va coordona activitățile de marketing din România, Polonia, Ungaria, Cehia, Slovacia, Lituania, Letonia, Estonia, Croația și Bulgaria. Prioritățile sale vor fi: consolidarea structurii echipelor locale, activarea de parteneriate cu branduri, agenții de publicitate și de media, derularea de campanii de influencer marketing, planificarea și implementarea campaniilor de marketing, utilizând diverse canale (marketing digital, managementul comunităților, activități offline de marketing), dar și derularea primei campanii tv a brandului.

Revolut este asociat cu tehnologia de ultimă oră în domeniul financiar. Ceea ce ne propunem este să devenim un brand top-of-mind pentru toți cei care vor să dețină controlul asupra bugetelor personale și care vor să își îmbunătățească situația financiară. Prin scalarea conținuturilor de brand și prin campanii de comunicare de marketing inovatoare, ne propunem să creștem notorietatea Revolut și să atragem cât mai mulți clienți din regiune, dincolo de actualul nivel de 5 milioane de utilizatori. Pentru a ne atinge acest obiectiv, luăm în calcul, printre altele, și canale cu acoperire semnificativă, precum media audiovizuale,” a declarat Aleksej Koscejev, Head of Growth CEE la Revolut.

________

Europa Centrală și de Est este una dintre regiunile cu un important potențial de piață pentru Revolut, unde România și Polonia dețin poziții importante, cu peste 1 milion de clienți.

Lansata in 2015, în Marea Britanie, Revolut are in prezent, peste 18 milioane de clienți din lume care realizeaza peste 150 de milioane de tranzacții pe lună.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?