Nou serviciu de digital marketing pentru magazinele online

17 februarie 2020

Blugento, companie clujeană specializată în furnizarea de soluții de eCommerce bazate pe platforma Magento, lansează Zéa, agenția de digital marketing în eCommerce dedicată magazinelor online partenere.

„Agenția funcționează ca un serviciu ce poate fi accesat de magazinele online din rețeaua Blugento și răspunde nevoilor acestora de creștere a business-ului prin strategii de marketing digital performante și eficiente, într-o piață de eCommerce tot mai competitivă.”, potrivit comunicatului de presa.

În primul an de la lansare, Blugento estimează că aproximativ 40 de clienți companii mari vor implementa soluțiile agenției de digital marketing Zéa, iar vânzările acestor companii ar putea crește cu până la 50%, în urma campaniilor derulate.

Serviciul poate fi accesat pe bază de abonament și este complet personalizat, abordarea Blugento fiind una directă, ce presupune implicare imersivă în toate procesele de business, cu efect pe termen lung și cu impact pozitiv în toate procesele de business ale clienților.

Noul serviciu include auditul și managementul campaniilor de advertising pe Google, Facebook, Instagram și Linkedin cu obiective clare de optimizare a conversiei, campaniile fiind create și administrate 100% in-house, de la copywriting și vizuale, până la modificarea granulară a acestora în funcție de reacția concurenței și condițiile de piață.

Echipa Zéa se ocupă și de crearea și managementul conținutului social media pentru clienții Blugento, de la postări organice la Facebook și Instagram Stories, astfel încât aceștia pot delega toate activitățile de marketing digital către agenție pentru a atinge rezultatele agreate.

Blugento este o companie clujeană, specializată în furnizarea de soluții de eCommerce bazate pe platforma Magento, cea mai populară platformă de comerț electronic din întreaga lume. Implementarea platformei Blugento permite construirea unui magazin online de la zero, într-o singură zi. Blugento are în prezent peste 400 de clienți.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Adrian Vasilescu – consilier de strategie al guvernatorului BNR

„O singură provizie am făcut, de card, pentru că nu mai umblu cu banii în buzunar. Banii sunt cei mai periculoși când este vorba de răspândirea unei molimi. Am renunțat la cash. În rest, este o prostie să faci provizii. Dacă vine o molimă și nici nu știi când va ajunge, dacă ar fi să se întindă, pe cât timp să poți să faci provizii? Faci provizii pe trei săptămâni, pe patru săptămâni și mai departe?”, a spus consultantul.

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale in 2020?
NoCash