[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

Notificare divizare NETOPIA PAYMENTS SRL

30 iunie 2021

Incepând cu data de 1 iulie 2021, operațiunile NETOPIA PAYMENTS SRL privind activitatea de facilitare a plăților electronice și activitatea de marketing digital prin SMS vor fi transferate către alte două societăți din cadrul grupului NETOPIA, ca urmare a unui proces de divizare parțială, anunta compania.

Procesul de divizare parțială a NETOPIA PAYMENTS S.R.L. a fost pronunțat de Tribunalul București, Secția a VI-a civilă, prin Sentința nr. 1308/12.05.2021 în dosarul nr. 9324/3/2021. Proiectul de divizare a fost publicat în Monitorul Oficial al României, Partea a IV-a, nr. 382 din 28 ian. 2021.


„Acest demers de reorganizare reprezintă o etapă importantă dintr-un amplu proces de dezvoltare strategică pe termen lung al grupului NETOPIA și este rezultatul unui atent proces de eficientizare a activității, cu scopul dezvoltării unor noi oportunități de business, atât pentru noi, cât și pentru partenerii noștri,” precizeaza compania.

Astfel, începând cu data de 1 iulie, vor avea loc următoarele modificări:

. serviciile de agregare și facilitare plăți prin card și SMS vor fi transferate către societatea NETOPIA FINANCIAL SERVICES SRL, urmând ca facturile aferente serviciilor să fie emise de către această societate;

. serviciile de marketing digital prin SMS vor fi transferate către societatea WEB2SMS SRL, urmând ca facturile aferente serviciilor prestate să fie emise de către această societate.

„Urmare a divizării, toate drepturile și obligațiile decurgând din contractele de servicii încheiate de NETOPIA PAYMENTS SRL pentru activitatea de facilitare a plăților electronice și activitatea de marketing digital prin SMS urmează a fi preluate de către fiecare din cele două societăți menționate anterior, care vor dobândi calitatea de prestator de servicii, prin asumarea în continuare tuturor drepturilor, obligațiilor și garanțiilor contractuale,” ze mai arata in comunicat.

Din punct de vedere operațional și calitativ, „serviciile vor fi prestate în aceeași manieră ca până în prezent,” adauga compania.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?