Noi functionalitati in aplicatia de mobile banking a Unicredit Bank Romania – blocarea si deblocarea cardurilor direct din mobil

13 septembrie 2017

UniCredit anunta ca oferă clienţilor o variantă actualizată a aplicației de Mobile Banking, ce permite gruparea tranzacţiilor în funcţie de contul sau cardul din care au fost generate, blocarea și deblocarea cardurilor de debit sau de credit direct din aplicaţie, precum şi un instrument de control al bugetului şi de creare de obiective de economisire.

Totodată, UniCredit Bank oferă şi o versiune a aplicației dedicată întreprinderilor mici şi mijlocii, liber profesioniştilor şi persoanelor fizice autorizate – Business Mobile, care poate fi descărcată și utilizată de către antreprenori în paralel cu aplicația pentru conturi personale.

“(…) îmbunătățim constant aplicația de Mobile Banking, şi îi adăugăm funcţii extrem de utile utilizatorilor – cum este, de exemplu, posibilitatea de blocare și deblocare a cardurilor direct din aplicaţie. Mobile Banking reprezintă un varf de lance al ofertei noastre pentru persoane fizice şi este dezvoltată folosind cele mai recente standarde de securitate, asigurând o protecţie sporită a datelor pentru clienţii noştri. De altfel, până în prezent nu am înregistrat nici o fraudă prin intermediul Mobile Banking”, declară Septimiu Postelnicu, Șef Divizie Retail în cadrul UniCredit Bank.

„Versiunea actualizată a aplicaţiei Mobile Banking permite clienţilor UniCredit Bank să îşi verifice mai uşor tranzacţiile pe care le realizează și să își blocheze, în caz de nevoie, sau să îşi deblocheze instant cardurile de debit sau de credit.”, potrivit bancii.

Mai mult, aplicaţia conține și o opțiune care îi ajută să își stabilească obiective de economisire și să îşi analizeze cheltuielile personale. În plus, utilizatorii care trebuie să administreze atât conturi personale, cât și pe cele ale unei firme, pot avea acces la toate datele descărcând gratuit pe telefonul mobil și aplicația dedicată IMM-urilor, Business Mobile.

„Ambele aplicaţii sunt dezvoltate folosind cele mai recente protocoale de securitate a datelor, astfel încât toate operațiunile realizate de către clienți prin Mobile Banking şi Business Mobile sunt la fel de sigure ca şi cele din sucursală.”, potrivit comunicatului de presa.

In prezent aplicațiile mobile ale UniCredit Bank nu au costuri de administrare. De asemenea, operaţiunile de transfer realizate prin Mobile Banking au costuri cu 75% mai mici faţă de cele efectuate la ghişeu iar depozitele deschise digital au dobânzi mai mari faţă de cele constituite în sucursale.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Adrian Vasilescu – consilier de strategie al guvernatorului BNR

„O singură provizie am făcut, de card, pentru că nu mai umblu cu banii în buzunar. Banii sunt cei mai periculoși când este vorba de răspândirea unei molimi. Am renunțat la cash. În rest, este o prostie să faci provizii. Dacă vine o molimă și nici nu știi când va ajunge, dacă ar fi să se întindă, pe cât timp să poți să faci provizii? Faci provizii pe trei săptămâni, pe patru săptămâni și mai departe?”, a spus consultantul.

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale in 2020?
NoCash