UniCredit anunta ca oferă clienţilor o variantă actualizată a aplicației de Mobile Banking, ce permite gruparea tranzacţiilor în funcţie de contul sau cardul din care au fost generate, blocarea și deblocarea cardurilor de debit sau de credit direct din aplicaţie, precum şi un instrument de control al bugetului şi de creare de obiective de economisire.
Totodată, UniCredit Bank oferă şi o versiune a aplicației dedicată întreprinderilor mici şi mijlocii, liber profesioniştilor şi persoanelor fizice autorizate – Business Mobile, care poate fi descărcată și utilizată de către antreprenori în paralel cu aplicația pentru conturi personale.
“(…) îmbunătățim constant aplicația de Mobile Banking, şi îi adăugăm funcţii extrem de utile utilizatorilor – cum este, de exemplu, posibilitatea de blocare și deblocare a cardurilor direct din aplicaţie. Mobile Banking reprezintă un varf de lance al ofertei noastre pentru persoane fizice şi este dezvoltată folosind cele mai recente standarde de securitate, asigurând o protecţie sporită a datelor pentru clienţii noştri. De altfel, până în prezent nu am înregistrat nici o fraudă prin intermediul Mobile Banking”, declară Septimiu Postelnicu, Șef Divizie Retail în cadrul UniCredit Bank.
„Versiunea actualizată a aplicaţiei Mobile Banking permite clienţilor UniCredit Bank să îşi verifice mai uşor tranzacţiile pe care le realizează și să își blocheze, în caz de nevoie, sau să îşi deblocheze instant cardurile de debit sau de credit.”, potrivit bancii.
Mai mult, aplicaţia conține și o opțiune care îi ajută să își stabilească obiective de economisire și să îşi analizeze cheltuielile personale. În plus, utilizatorii care trebuie să administreze atât conturi personale, cât și pe cele ale unei firme, pot avea acces la toate datele descărcând gratuit pe telefonul mobil și aplicația dedicată IMM-urilor, Business Mobile.
„Ambele aplicaţii sunt dezvoltate folosind cele mai recente protocoale de securitate a datelor, astfel încât toate operațiunile realizate de către clienți prin Mobile Banking şi Business Mobile sunt la fel de sigure ca şi cele din sucursală.”, potrivit comunicatului de presa.
In prezent aplicațiile mobile ale UniCredit Bank nu au costuri de administrare. De asemenea, operaţiunile de transfer realizate prin Mobile Banking au costuri cu 75% mai mici faţă de cele efectuate la ghişeu iar depozitele deschise digital au dobânzi mai mari faţă de cele constituite în sucursale.
Banking 4.0 – „how was the experience for you”
„So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”
Many more interesting quotes in the video below: