Nexent Bank anunță lansarea noii aplicații Avantaj și a noului Program de Loialitate Card Avantaj, „create pentru a transforma fiecare utilizare a cardului într-o oportunitate reală de câștig pentru clienți” – potrivit comunicatului.
Începând cu luna iulie 2025, deținătorii de Card Avantaj vor fi incluși automat în noul program de loialitate, fără a fi necesari pași suplimentari. La fiecare tranzacție – fie că este vorba de cumpărături zilnice, achiziții în rate, comenzi online sau retrageri de numerar, clienții vor acumula până la 3% în Monede Avantaj, noua metodă de recompensă sub formă de cashback a băncii.
În plus, „programul include provocări personalizate și recompense digitale, adăugând un element de „gamificare” care face acumularea de beneficii mai interactivă și mai plăcută” – precizează banca.
Lansarea programului de loialitate este completată de noua aplicație Avantaj. Complet regândită de la zero, aceasta oferă utilizatorilor „o experiență digitală de top, comparabilă cu cea a celor mai avansate bănci digitale de pe piață”.
De la gestionarea mai multor carduri (inclusiv virtuale), împărțirea tranzacțiilor în rate, înrolarea în Apple Pay sau Google Pay, până la confirmarea plăților online prin notificări push 3D Secure – „fiecare funcționalitate este concepută să fie intuitivă, rapidă și ușor de utilizat”.
„Cu o interfață modernă și acces instant la unul dintre cele mai atractive programe de loialitate de pe piață, aplicația Avantaj le oferă clienților posibilitatea să-și urmărească progresul, să deblocheze recompense exclusive și să-și gestioneze finanțele cu încredere. Este mai mult decât un upgrade — este un salt înainte, care propulsează Card Avantaj în viitorul bankingului digital.” – se mai arata in comunicat.
Recompensele pot fi valorificate direct din aplicația Avantaj. Clienții le pot transforma în bonusuri pentru cumpărături în rețeaua de magazine partenere Card Avantaj.
Cinci niveluri de loialitate, mai multe moduri de a câștiga
Programul introduce o structură clară cu cinci niveluri: Debutant, Explorator, Select, Elite și Ambasador, fiecare cu multiplicatori mai mari de câștig și oferte dedicate. Clienții avansează în nivelurile de loialitate în funcție de frecvența și diversitatea utilizării cardului de credit Card Avantaj. Cu cât utilizează cardul mai mult, cu atât câștigă mai mult.
„Card Avantaj a fost mereu despre a le oferi clienților control deplin asupra propriilor finanțe, cu transparență și beneficii reale. Noul program de loialitate și aplicația Avantaj consolidează această promisiune, oferind o experiență digitală modernă și răsplătind alegerile de zi cu zi cu beneficii de zi cu zi”, a declarat Yakup Çil, Director General, Nexent Bank N.V. Amsterdam Sucursala București.
Această lansare are loc în contextul în care banca a devenit oficial Nexent Bank, „un rebranding strategic care reflectă viziunea companiei de a fi adaptabilă, orientată spre oameni și pregătită pentru viitor”. Noul nume, noul program de loialitate și noul slogan Card Avantaj – Cardul tău, în ritmul tău. – reflectă aceeași promisiune de bază: „The bank designed around you.”
Banking 4.0 – „how was the experience for you”
„To be honest I think that Sinaia, your conference, is much better then Davos.”
Many more interesting quotes in the video below: