[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

NETOPIA Payments lanseaza o platforma de comenzi, integrata in aplicatia mobilPay Wallet, pentru comerciantii care fac livrari la domiciliu. Comisionul pe tranzacție este de 6%!

16 aprilie 2020

Noua soluție va fi disponibilă în toată țara, tuturor restaurantelor și magazinelor care vor dori să se listeze. Potrivit reprezentanților NETOPIA Payments, compania va percepe un comision de 6% din fiecare tranzacție înregistrată, ce include și taxele de procesare a plății.

Toți cei 300.000 de utilizatori ai mobilPay Wallet vor putea face comenzi direct din aplicație, aceștia având deja metoda de plată salvată în contul de utilizator.


Pe lângă plata online cu cardul, aceștia vor avea posibilitatea să plătească meniurile sau produsele comandate și cu carduri de masă, „NETOPIA Payments fiind în prezent singura platformă care procesează această metodă de plată în cadrul unei soluții de comenzi cu livrare la domiciliu.”, potrivit comunicatului.

Noua platformă va fi integrată în aplicația mobilă mobilPay Wallet, dezvoltată de NETOPIA Payments, „singurul portofel digital din România cu care se pot face plăți în toate mediile”, spune compania. 

Astfel, în cadrul aplicației va fi prezentată o secțiune în care restaurantele, fast-food-urile, cafenelele, magazinele alimentare sau cele specializate (precum micii producători locali din domeniul agricol) din toată țara care au organizat propriul serviciu de livrare la domiciliu, au posibilitatea să se listeze cu produsele pe care le oferă, pot primi comenzi, iar cumpărătorii pot efectua plata online direct din aplicație. 

Prin noua soluție, NETOPIA Payments își propune să rezolve trei provocări cu care se confruntă restaurantele și magazine în perioada aceasta: comunicarea și expunerea ofertei, posibilitatea de comandă prin integrarea unui coș de cumpărături online și plata online. Ceea ce nu include noul serviciu este procesul de livrare, de care fiecare nou partener listat va trebui să se ocupe în regim propriu. 

„În ultimele două săptămâni am dezvoltat o soluție care să rezolve cât se poate de eficient provocările din această perioadă ale afacerilor din domeniul HoReCa și ale magazinelor care fac singure livrare, firme ce se confruntă cu o problemă majoră în a-și continua activitatea. Practic, prin noua platformă, partenerii își pot prezenta foarte simplu oferta de produse unui număr mare de utilizatori în aplicația mobilPay Wallet și beneficiază de o soluție completă pentru comandă și plată 100% digitală.”, a declarat Antonio Eram, CEO NETOPIA Payments.  

Actualmente, compania a inceput procesul de inrolare pe noua platforma. Compania invită toate afacerile cu livrare la domiciliu să aplice pentru înregistrarea pe noua platformă prin completarea formularului disponibil aici: https://bit.ly/Mpydelivery 

În prezent, circa 20.000 de comercianţi folosesc serviciile şi soluţiile NETOPIA: plăţi mobile, tranzacţii online cu carduri bancare, Bitcoin sau prin SMS. 

Lansată în 2013, mobilPay Wallet este „primul portofel digital din Romania.”, potrivit companiei. Gratuită pentru utilizatori, prin mobilPay Wallet se fac plăți instant direct din aplicație sau prin scanarea codului QR afișat la casele de marcat sau pe pagina de plată a magazinelor online.  In prezent, peste 6.000 de comercianți online permit plata prin scanarea codului QR în pagina de plată a acestora.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?