[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

Netopia MOBILPAY a procesat 1,2 mil. de plati in valoare de 65 mil. Euro pe primul semestru – 25% din tranzactii se fac de pe terminale mobile

30 iulie 2015

NETOPIA mobilPay anunta ca a intermediat 1,2 mil. de plati, in prima jumatate a anului, in crestere cu peste 30% fata de perioada similara a anului trecut. Circa 25% din totalul tranzactiilor procesate de companie in primul semestru au fost realizate de pe telefoane si tablete.

Conform informatiilor NETOPIA, si valoarea totala a platilor intermediate la jumatatea acestui an a urcat cu peste 70% fata de primul semestru al lui 2014, ajungand, la finalul lui iunie, pana la 65 milioane euro. In ceea ce priveste suma medie cheltuita la o tranzactie online, aceasta s-a situat la circa 240 de lei, fata de 180 lei, valoarea medie pe anul 2014.

Cele mai mari plati procesate de companie in prima jumatate a lui 2015 au fost pentru achizitii de servicii si produse din zona turismului, cu zeci de sume care s-au apropiat sau au depasit 10.000 euro. Printre acestea s-au numarat bilete de avion si pachete de vacanta in destinatii exotice, destinatii indepartate pentru luna de miere, dar si mobilier sau produse IT&C.

”Consumatorii au tot mai multa incredere in achizitiile online, iar asta se vede atat in evolutia la nivel de volum si valoare a tranzactiilor, cat si in numarul de comercianti pe care i-am atras. Iar faptul ca dispozitivele mobile au ajuns sa genereze un sfert din totalul platilor online ne intareste increderea ca romanii vor rapiditate, siguranta si mobilitate in actul de cumparare”, declara Antonio Eram, CEO si Fondator al NETOPIA mobilPay.

Platforma mobilPay a atras, in primele 6 luni ale anului, peste 300 de comercianti noi, din arii diverse, de la turism, la retail sau servicii.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?