NETOPIA lanseaza solutia de plata cu telefonul prin NFC la comercianti. „Bancile pot beneficia de expunere imediata la peste 350.000 de utilizatori activi ai mobilPay Wallet in Romania”

16 noiembrie 2020

Conform NETOPIA Payments, procesul de integrare al băncilor durează circa două luni, un interval de timp mult mai mic decât în cazul altor soluții similare, unde de obicei implementarea durează minimum 1 an. Solutia este disponibilă pentru toți utilizatorii de telefoane mobile cu sisteme de operare Android, acoperind astfel circa 80% din piața smartphone din România.

NETOPIA Payments anunță lansarea serviciului de plată cu telefonul mobil la orice POS compatibil contactless, utilizând tehnologia NFC (Near Field Communication). „Soluția este disponibilă prin intermediul aplicației mobilPay Wallet, singurul portofel digital românesc cu care se pot face plăți diverse în toate mediile – în magazinele online ale comercianților, la casele de marcat sau direct din aplicație pentru facturi și alte servicii,” potrivit comunicatului.


Astfel, NETOPIA Payments pune gratuit la dispoziția băncilor interesate o alternativă 100% românească prin care pot oferi clienților lor o experiență de plată NFC securizată, fără limită de valoare a tranzacției și acceptare imediată la orice POS al oricărui comerciant, prin simpla înrolare rapidă și în siguranță a cardului în aplicația mobilPay Wallet.

„Băncile au acum ocazia să susțină fintech-urile românești și să implementeze o soluție alternativă de plată contactless, cu ajutorul tehnologiei NFC prin mobilPay Wallet, oferind utilizatorilor lor o experiență de cumpărături mult simplificată, direct cu telefonul la orice POS. Împreună cu echipa NETOPIA Payments am dezvoltat o soluție complementară la aplicațiile proprii ale băncilor sau la alte soluții disponibile pe piață, 100% românească, gratuită și rapid de implementat, oferind astfel utilizatorilor posibilitatea să aleagă cea mai potrivită soluție pentru ei atunci când fac o plată contactless”, a declarat Antonio Eram, CEO NETOPIA Payments. 

Potrivit reprezentanților companiei, băncile pot beneficia de expunere imediată la peste 350.000 de utilizatori activi ai mobilPay Wallet în România, ceea ce poate genera un potențial ridicat de noi utilizatori de carduri pentru acestea. Astfel, soluția oferă direct oricărei bănci oportunitatea de a emite noi carduri compatibile cu tehnologia NFC, iar în plus, echipa mobilPay Wallet poate asigura un proces inițial de înrolare pentru noii clienți ai băncii.

Pe lângă integrarea noului serviciu de plăți NFC, mobilPay Wallet este o soluție extinsă de plată care poate fi utilizată în multiple activități cotidiene precum: achitarea facturilor direct din aplicație către cei mai importanți furnizori de servicii publice cu acoperire națională, reîncărcarea cartelelor Prepay, plata transportului public în diferite orașe ale țării, dar și posibilitatea de a realiza donații către ONG-urile partenere. În plus, toți utilizatorii pot achita servicii și produse la peste 6.000 de comercianți online parteneri prin simpla scanare a codului QR în pagina de plată.

###

NETOPIA Payments este cel mai utilizat procesator de plăţi electronice de pe piaţa locală, companie 100% românească. În prezent, circa 20.000 de comercianţi folosesc serviciile şi soluţiile NETOPIA: plăţi mobile, tranzacţii online cu carduri bancare, Bitcoin sau prin SMS.

Versiunea 2.0 a aplicației mobilPay Wallet poate fi descărcată gratuit, din App Store, Google Play sau Huawei AppGallery, pe telefoanele smart cu sisteme de operare iOS și Android.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Gabriela Nistor – director general adjunct BT

Tendinţele pe care le-am remarcat înainte de începerea pandemiei s-au accelerat pe perioada stării de urgenţă. Am văzut acest lucru ca o oportunitate, un tipping point pentru bancă. Post-pandemie nu avem cum sa ne întoarcem la comportamentul financiar pe care îl aveam până în februarie a.c. Relaţia românilor cu online-ul s-a schimbat. In plus, cardul fizic se va dematerializa. Vom asista la o scădere a cererii pentru cardurile fizice, respectiv la o creştere a preferinţei pentru componenta digitală a acestora.”

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale in 2020?