[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

Netopia a trimis in 2021 peste 300 de milioane de SMS-uri trimise prin serviciul web2SMS, plus 30% fata de 2020. Industria bancara este principalul generator de SMS-uri.

15 februarie 2022

In 2021, volumul total de SMS-uri trimise a crescut cu 30%, marcând al doilea an consecutiv în care serviciul web2SMS a depășit pragul de 300 de milioane de SMS-uri trimise anual, potrivit Netopia.

În topul industriilor care au generat cele mai multe SMS-uri trimise în 2021 „continuă să se remarce industria bancară (ce implică și SMS-urile tranzacționale), cea e-commerce, inclusiv companiile de curierat, precum și industria de marketing,” potrivit comunicatului.

Datele web2SMS relevă o rată medie de conversie de aprox. 3% în ultimii doi ani înregistrată de parteneri prin acest canal de comunicare cu clientul final, în creștere comparativ cu 2019.

Potrivit Netopia, mesajele de tip SMS sunt deschise în proporție de 97% în primele 15 minute de la trimitere, ajungând ulterior până la 99%, iar în cazul în care există un link inclus în mesaj, rata acestuia de deschidere este de 23%.

„Pentru anul acesta, estimăm că vom păstra trendul ascendent în ceea ce privește volumul de SMS-uri trimise, aducând îmbunătățiri constante serviciului și, de asemenea, ne dorim să ne păstrăm poziția de lider de piață în România pe această nișă. Chiar dacă în contextul pandemiei, comunicarea față în față s-a mutat pe aplicațiile online, SMS-ul o să rămână un mediu de comunicare agreat de companii în relația cu clienții lor. De altfel, este și singurul canal disponibil inclusiv offline pe orice tip de telefon, iar beneficiile și avantajele comunicării vor exista întotdeauna întrucât serviciul este unul sigur și automatizat și se bucură de o încredere crescută atât din partea clienților, cât și a partenerilor noștri. Mai mult, pe piața din România, clienții finali s-au obișnuit ca mesajele SMS să provină de la companiile sau serviciile la care au apelat, și mai puțin de pe aplicații de tip chat, acestea fiind preferate mai mult pentru conversațiile personale”, adaugă Răzvan Petrică, Director web2SMS.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?