[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

Muzica simfonica bate fotbalul la recorduri absolute de vanzari in mediul online

17 februarie 2015

Eventim anunta ca aproape 25.000 de bilete pentru Festivalul Enescu s-au vandut in doar o ora de la punerea in vanzare. Biletele pentru 10 concerte din seria celor Camerale (Ateneul Roman) s-au epuizat si 4 din seria Mari Orchestre (Sala Palatului) sunt in curs de epuizare, potrivit cifrelor furnizate de Eventim. Biletele pentru Festivalul Enescu 2015 vandute luni pana la ora 12.30 PM reprezinta in jur de 55% din totalul celor 46.500 de bilete puse in vanzare in aceeasi zi, la ora 10.00 AM.  Editia 2015 a Festivalului va avea loc intre 30 august si 20 septembrie, la Sala Palatului si Ateneul Roman din București.

Vanzarile record in mediul online a biletelor la concertele de muzica simfonica nu mai reprezinta tocmai o surpriza. Violonistul Andre Rieu si organizatorii intentionau sa sustina un singur concert in Romania insa reactia publicului le-a depasit toate asteptarile.

Cele 12.500 de bilete puse la vanzare in decembrie s-au epuizat in numai trei ore astfel ca organizatorii au anuntat alte doua concerte in zilele imediat următoare. Mai mult, si biletele la cel de-al doilea concert s-au vandut integral, tot in cateva ore – desi concertele vor avea loc la jumatatea lunii iunie, in Piata Constitutiei. Organizatorii au confirmat ca este cea mai rapida vanzare a unui eveniment Andre Rieu inregistrata vreodata.

In lumea sportiva, recordul la vanzari online il detine partida STEAUA-CHELSEA, in mansa secunda a 16-imilor Europa League sezonul 2012-2013. Intr-o singura noapte din februarie 2013, Clubul STEAUA a vândut on-line 35.000 de bilete in 15 ore de la punerea in vanzare. „Pe site-ul www.biletesteaua.ro au fost puse in vanzare, sambata (23 februarie 2013 n.r.), la ora 19:54, 35.000 de bilete pentru partida cu CHELSEA. Duminica dimineata, site-ul indica vanzarea totala a stocului!”, potrivit prosport.ro.

Din aceasta paralela intre vanzarile de bilete din lumea sportului si din lumea concertelor simfonice sunt doua concluzii: prima, vedeta vinde intotdeauna, mai ales daca este promovata la un pret corect, iar cea de-a doua este ca achizitiile din mediul online au intrat cu adevarat in cotidian. Romanul cumpara online indiferent de conditia sociala, nivel de pregatire si putere de cumparare. In plus, pentru organizatorii de evenimente, mediul online este in prezent cel mai bun/eficient canal de colectare a contravalorii biletelor.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?